Próbálja ki, ingyen van: ez egy remek androidos galéria alkalmazás
Ha androidos mobilra vagy tabletre szeretne egy könnyen kezelhető, ingyenes, szép és két nagyon hasznos funkcióval ellátott galéria alkalmazást, akkor ez megér egy próbát.
Ha androidos mobilra vagy tabletre szeretne egy könnyen kezelhető, ingyenes, szép és két nagyon hasznos funkcióval ellátott galéria alkalmazást, akkor ez megér egy próbát.
A poptörténelem klasszikus albumborító-portréiból készített összeállítást a Guardian. Legendás zenészek, legendás fotókon.
Pucéran is látogatható kiállításra invitálja az érdeklődőket a canberrai Nemzeti Galéria, ahol James Turrell fényművész életművét lehet megtekinteni, a lehető legtermészetesebb formában.
Sovány, szomorkás fiú ácsorog a Gellért téren. Felhajtott gallérja alá befúj a szél. Jobbja a szívén, baljában gitár, lába előtt mécses. Szoborrá válva kémleli a Dunát. Mögötte az utca, ahol élt, s ahol az élet dübörög tovább. A Bartók Béla úton jártunk.
Hétszámjegyű üzlet, társadalmi szerepvállalás, a mindennapi elitizmus emblémája – a kortárs művészet már nem része a mindennapi sznobizmusnak, mégis a magyar műkincspiac behorpadása után sírva-vígadva is kitartanak a budapesti galériák, melyeknek most nemcsak művészeket, de vevőkört is maguknak kell kinevelniük. Mit jelentünk ma Európának? Mivé fajzott a magyar polgárság? Hogyan lehet kijátszani a legnagyobb aukciósházakat? És mennyibe kerül ma patriótának lenni? Kis magyar műkereskedelem, a zárt ajtók mögött.
Nézze meg képeinket Gyurcsány Ferenc évértékelőjéről.
Újabb képekkel jelentkezett a férfi, akit barátnője kézenfogva "vezet" a világ különböző tájaira.
Csaknem 60 kortárs művész körülbelül 20 helyszínen várja az érdeklődőket a Nyitott Műtermek Délutánján vasárnap Budapesten.
Pados Gábor évtizedek óta kereskedik hazai kortárs képzőművészeti alkotásokkal, nemegyszer neves, nemzetközi vásárokon. Elismert műkereskedőket megszólaltató cikksorozatunk második részében a nemlétező magyar undergroundról, stadionokról és Kerényi Imréről kérdeztük.
Világhírű műgyűjtőként, művészettörténészként cserélte Párizst Budapestre. Makláry Kálmán aukciókon piheni ki magát, rajong a koreai festőkért és sajnálja, hogy a magyar művészeknek csak külföldön van jövőképe. Műkincspiaci sikerembereket bemutató cikksorozatunk első része.
A VIII. kerületi önkormányzat üzlethelyiségek felújításával és kedvezményes bérbeadásával csalogatna be a Palotanegyedbe kortárs galériákat.
Ezzel az Androidra és iPhone-ra is ingyen letölthető alkalmazással csak készítenünk kell a fotókat, a rendszerezést elvégzi helyettünk, nem is akárhogyan.
Szemétnek hitt kortárs műalkotásokat dobott ki egy dél-olaszországi galéria takarítója. A Bariban működő Sala Murat galéria takarítója azt hitte, hogy az intézmény új kiállításán dolgozó munkások hagyták hátra a földön heverő újságokat, kartonpapírokat és süteménydarabokat – írja a BBC hírportálja.
Összesen 45 millió fontból, vagyis átszámítva majdnem 16 milliárd forintból újították fel a londoni Tate Britain galériát. Elsősorban az intézmény legöregebb részeit állították helyre.
A Kieselbach Galéria ismét úttörő vállalkozás végére ért: többéves nehéz szakmai munka eredményeként felkerül az internetre eddig tízezer műtárgyból álló webgalériája. Célja, hogy kényelmesen és biztonságosan mindenki számára elérhetővé tegye a magyar festészet, fotó és design alkotásait.
A Molnár Ani Galéria tulajdonosa, a Kortárs Galériák Egyesületének elnöke és nemrégiben egy olyan nemzetközi díjat kapott, amit a közép-kelet-európai régióból még korábban senki. Molnár Annamáriát kérdeztük az elismert műkereskedőket bemutató sorozatunk záró részében.
Több településen már péntek hajnalban megdőlt az eddig mért legmagasabb vízállás, pedig a tetőzéseket csak szombat hajnaltól várják. A katasztrófavédelmisek mellett több ezer önkéntes vesz részt a védekezésben. Olvasóink így látják az árvizet. Küldjön képeket az árvízi helyzetről az ugyelet@hvg.hu címre!
Törölték Dés Márton festőművész kiállítását, mert a galéria szerint a meghívó nem illett a pünkösdhöz – írja a 444.hu.
Az amúgy is lassú műkincs és művészeti piacon különösen mostoha a sorsa a kortárs alkotásoknak. Itthon inkább a klasszikus értéket becsülik meg, ezét az egyetlen út a kiút – külföldre.
Állítólag minden gazdasági válság elsősorban azokat a szektorokat viseli meg, amelyek nem létfontosságú termékeket és szolgáltatásokat nyújtanak. A hazai műkereskedelem helyzete azért mégis sok szempontból egyedi jelenségeket és megoldási stratégiákat mutat. Ezek számbavétele és feltérképezése időszerűvé vált. Bár a válság még nem múlt el, mostanra már valamit mindenkinek ki kellett találni a piacon maradás érdekében.