Ha egy patika állapotú Skoda 120-asra vágyik, ne keressen tovább
Ezzel a rendkívül megkímélt régi Skodával képzeletben könnyedén visszautazhatunk a megboldogult Csehszlovákiába.
Ezzel a rendkívül megkímélt régi Skodával képzeletben könnyedén visszautazhatunk a megboldogult Csehszlovákiába.
Ez a kelet-német kétütemű olyan állapotban van, mintha csak tegnap gördült volna le a gyártósorról.
Aki egy a kocka Zsigulinál újabb és alig használt retro Ladára vágyik, annak most itt a remek vásárlási lehetőség.
Luis Fonsi elképesztő világsikert aratott zenéje a jelek szerint az autósokat is alaposan megfertőzte.
Valódi autós időutazásra hív ez a jugoszláv gyártmányú négykerekű, melyen egyáltalán nem látszik meg, hogy több mint 30 éves.
Ha egy igazán különleges, kevés kilométert futott olasz sportkocsira vágyik, akkor most mutatunk egy remek példányt.
Ha valaki a szovjet autógyártás ezen remekével szeretne hazaautózni, annak bizony igen mélyen a zsebébe kell nyúlnia.
A hazánk útjain egykor igen gyakori régi Daciából ma már alig néhány példányt találni, főleg ilyen kevés kilométerrel.
A brit luxusautót eredetileg nem pont nagy tárgyak szállításához tervezték, de ezzel a példánnyal ez a feladat is minden további nélkül megoldható.
Ennek a közel 20 esztendős bajor sportkocsinak lényegében csak egyetlen hibája van: nem a miénk.
Ha Volkswagen és ha nyúl, akkor nem is jöhet más szóba, mint a jó öreg Rabbit.
Egy élet munkája volt, mire a kanadai férfi összegyűjtötte a 340 autót, most mégis úgy döntött, az egészet eladja.
Két év alatt 13,4-ről 13,9 évre nőtt a forgalomban lévő személyautók átlagéletkora Magyarországon.
Hány évesen érdemes megvenni, és hány évesen érdemes eladni egy alsó középkategóriás családi autót ahhoz, hogy a legkisebb értékvesztést szenvedje el a tulajdonos? Megnéztük a számokat, és nem egészen azt az eredményt kaptuk, amit józan paraszti ésszel vártunk.
A nagyobb vállalatok az autóbeszerzések során inkább új autókat vásárolnak, azonban a kkv-k esetében jó alternatívát jelentenek a minőségi, ellenőrzött múltú használt autók is. Az országos márkakereskedői hálózattal rendelkező Das WeltAuto telephelyein éppen ezért az elmúlt időszakban jelentősen nőtt a céges vevők száma: míg korábban a magánvásárlók voltak többségben, az elmúlt évben már ötven százalékra emelkedett a vállalatok aránya. Ezzel persze az újautós statisztikát még közel sem érte el a használt autós terület, hiszen ott a vásárlók 80-90 százalékát teszik ki cégek.
A Csonti Car nem tudja és nem is akarja bizonyítani, hogy tényleg Gyurcsány Ferenc használta azt a kocsit, amit 3,5 millióért kínálnak eladásra. Korábban ezzel reklámozva akarták eladni.
Évről-évre egyre nő a hazai gépjárműátírások száma, így a 2010-es válság óta folyamatos növekedés jellemzi a piacot. Ugyan jelentős mennyiségű gépkocsi cserél gazdát és érkezik a határon túlról, mégis a fiatal használtautók hiánya jellemzi a magyarországi autóipart.
Minden eddigi szintet meghaladt a használtautó-import, júniusban 11 400, júliusban 11 300, augusztusban pedig 9900 használt kocsit hoztak be Magyarországra.
A használtautó-vásárlók nagy része álmait kergetve keresi az igényeinek megfelelő, kifogástalan állapotú autókat, így könnyen esik a gépjárművásárlás csapdájába. A vevők hajlamosak fenntartás nélkül kezelni a kereskedők online hirdetéseit és jól csengő állításait, illetve az azokat alátámasztó dokumentációkat. Hogy megelőzzük a bajt, egy konkrét eseten keresztül mutatjuk be a vásárlás buktatóit. Főhősünk egy Ford Transit Connect 1.8 TDCi-t vásárolt meg jóhiszeműen, a vétel során pedig minden olyan hibát elkövetett, amibe egy ártatlan ügyfél belefuthat.