Ha egy patika állapotú Skoda 120-asra vágyik, ne keressen tovább
Ezzel a rendkívül megkímélt régi Skodával képzeletben könnyedén visszautazhatunk a megboldogult Csehszlovákiába.
Ezzel a rendkívül megkímélt régi Skodával képzeletben könnyedén visszautazhatunk a megboldogult Csehszlovákiába.
Luis Fonsi elképesztő világsikert aratott zenéje a jelek szerint az autósokat is alaposan megfertőzte.
Ha egy igazán különleges, kevés kilométert futott olasz sportkocsira vágyik, akkor most mutatunk egy remek példányt.
Ha valaki a szovjet autógyártás ezen remekével szeretne hazaautózni, annak bizony igen mélyen a zsebébe kell nyúlnia.
A hazánk útjain egykor igen gyakori régi Daciából ma már alig néhány példányt találni, főleg ilyen kevés kilométerrel.
A brit luxusautót eredetileg nem pont nagy tárgyak szállításához tervezték, de ezzel a példánnyal ez a feladat is minden további nélkül megoldható.
Ha Volkswagen és ha nyúl, akkor nem is jöhet más szóba, mint a jó öreg Rabbit.
Egy élet munkája volt, mire a kanadai férfi összegyűjtötte a 340 autót, most mégis úgy döntött, az egészet eladja.
Két év alatt 13,4-ről 13,9 évre nőtt a forgalomban lévő személyautók átlagéletkora Magyarországon.
A nagyobb vállalatok az autóbeszerzések során inkább új autókat vásárolnak, azonban a kkv-k esetében jó alternatívát jelentenek a minőségi, ellenőrzött múltú használt autók is. Az országos márkakereskedői hálózattal rendelkező Das WeltAuto telephelyein éppen ezért az elmúlt időszakban jelentősen nőtt a céges vevők száma: míg korábban a magánvásárlók voltak többségben, az elmúlt évben már ötven százalékra emelkedett a vállalatok aránya. Ezzel persze az újautós statisztikát még közel sem érte el a használt autós terület, hiszen ott a vásárlók 80-90 százalékát teszik ki cégek.
Évről-évre egyre nő a hazai gépjárműátírások száma, így a 2010-es válság óta folyamatos növekedés jellemzi a piacot. Ugyan jelentős mennyiségű gépkocsi cserél gazdát és érkezik a határon túlról, mégis a fiatal használtautók hiánya jellemzi a magyarországi autóipart.
Minden eddigi szintet meghaladt a használtautó-import, júniusban 11 400, júliusban 11 300, augusztusban pedig 9900 használt kocsit hoztak be Magyarországra.
A használtautó-vásárlók nagy része álmait kergetve keresi az igényeinek megfelelő, kifogástalan állapotú autókat, így könnyen esik a gépjárművásárlás csapdájába. A vevők hajlamosak fenntartás nélkül kezelni a kereskedők online hirdetéseit és jól csengő állításait, illetve az azokat alátámasztó dokumentációkat. Hogy megelőzzük a bajt, egy konkrét eseten keresztül mutatjuk be a vásárlás buktatóit. Főhősünk egy Ford Transit Connect 1.8 TDCi-t vásárolt meg jóhiszeműen, a vétel során pedig minden olyan hibát elkövetett, amibe egy ártatlan ügyfél belefuthat.
Ez a kelet-német kétütemű olyan állapotban van, mintha csak tegnap gördült volna le a gyártósorról.
Aki egy a kocka Zsigulinál újabb és alig használt retro Ladára vágyik, annak most itt a remek vásárlási lehetőség.
Valódi autós időutazásra hív ez a jugoszláv gyártmányú négykerekű, melyen egyáltalán nem látszik meg, hogy több mint 30 éves.
Ennek a közel 20 esztendős bajor sportkocsinak lényegében csak egyetlen hibája van: nem a miénk.
Hány évesen érdemes megvenni, és hány évesen érdemes eladni egy alsó középkategóriás családi autót ahhoz, hogy a legkisebb értékvesztést szenvedje el a tulajdonos? Megnéztük a számokat, és nem egészen azt az eredményt kaptuk, amit józan paraszti ésszel vártunk.
A Csonti Car nem tudja és nem is akarja bizonyítani, hogy tényleg Gyurcsány Ferenc használta azt a kocsit, amit 3,5 millióért kínálnak eladásra. Korábban ezzel reklámozva akarták eladni.