A nap kérdése: megér 2 millió forintot az első tulajdonostól egy alig használt Trabant?
A kereken 30 esztendős NDK technikának alaposan megkérik az árát, cserébe viszont nagyon megkímélt portéka lehet a miénk.
A kereken 30 esztendős NDK technikának alaposan megkérik az árát, cserébe viszont nagyon megkímélt portéka lehet a miénk.
Nem sok példány készült ebből az erőhiányban abszolút nem szenvedő típusból, melyből egy most éppen eladó itthon.
Ennek a patika állapotú lengyel kisautónak a láttán vélhetően még a hollywoodi színész is elérzékenyülne.
Eladósorba került a legelső automobilként jegyzett jármű utolsó csavarig és alátétig pontos replikája.
Az NDK-s időkbe történő visszautazásnak ezúttal alaposan megkérik az árát.
A több évtizedes román technika nem éppen patika állapotú, ám a ritkaság ezúttal alaposan megnövelheti az árat.
Sokan váltanának hangtalanul suhanó Teslára, de pontosan mi az a minimális összeg, ami a Model S-be történő beüléshez szükséges?
Az eladó nem rejti véka alá, hogy a portékája nincs túl jó állapotban, de talán szebb jövőt is jósolhatna neki.
Nem lehet elég óvatos az ember, ha használt autót vesz, akár egy ilyenbe is bele lehet futni.
Ez a már oldtimer korú lengyel kisautó a fotók alapján olyan szép állapotban van, hogy vélhetően még Tom Hanks is elismerően csettintene, ha meglátná.
Vidám szín, praktikus karosszéria, patika állapot - mit többet kívánhat még az oldtimer szovjet technikára vágyó vásárló?
Ez a keletnémet kisbusz valódi időutazásra viheti a benne helyet foglalókat. Ennek azonban alaposan megkérik az árát.
Ha valami olyan keresett hiánycikk, mint egy erős Tesla villanyautó, akkor annak alaposan meg lehet kérni az árát.
Ezúttal párban támad a hamisítatlan NDK-s életérzés, és alaposan megkérik az árát.
Ennyi pénzből már valódi luxusingatlant is lehetne vásárolni, ezúttal azonban csak egy autó jön ki belőle. Mondjuk ennek speciel nem 4, hanem 6 kereke van. És nemcsak az AMG, hanem a Brabus is dolgozott rajta.
Ezúttal kivételen nem a legnépszerűbb hazai használt autós oldalon keresi gazdáját egy megkímélt állapotú, C-s rendszámú régi magyar Lada.
32 esztendő nagy idő, ezen az orosz autón azonban nem igazán látszik meg a háromnál is több évtized.
A háromszoros világbajnok konkrétan ezzel az autóval teljesítette az 1984-es monte-carlói esős nagydíjat.
Nem sok készült ebből a különleges járműből, melynek ennek megfelelően alaposan meg is kérik az árát.
Az orosz márka rajongói valószínűleg egy ilyen orvosi autó érkezésének örülnének leginkább egy nem kívánatos rosszullét esetén.