Nem csak szupergyors lesz, óriási hatótávú is: épül a Bombardier új repülője
A Global 8000 a hangsebesség 0,94-szeresével halad majd.
A Global 8000 a hangsebesség 0,94-szeresével halad majd.
Megérkezett a teljesen új fejlesztésű, elektromos hajtásláncú E-Transit Custom.
Lényegében teljesen hangtalanul suhan, a dízeles vibrációt hírből sem ismeri, hatalmas a raktere, olcsón és távfelügyelet mellett egyszerűen üzemeltethető és akár elektromos szerszámokat is meg lehet hajtani vele. De vajon akadnak-e hátulütői?
A Wiesmann újdonsága a legnagyobb csendben és kevesebb, mint 3 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
A Tesla Model S új kihívójának európai forgalmazása a nyáron kezdődik meg.
A karakteres külsejű villanyautó mostantól akár digitális külső visszapillantó tükörrel is rendelhető.
Az Xpeng újdonsága 450 kilométert meghaladó hatótávolsággal rendelkezik.
A bajor gyártó bőven 500 lóerő feletti elektromos luxusautójának alaposan megkérik az árát.
A Vision EQXX egy német–francia túrán bizonyította be, hogy mennyire alacsony a fogyasztása.
A teljesítmény nem nőtt, de a külső és a belső design egyedibbé vált.
A szupererős és tágas villanyautó kevesebb, mint 6 másodperc alatt katapultál 0-ról 100 km/h-ra.
Az újdonság egy feltöltéssel mintegy 440 kilométeres távolságot képes megtenni.
Érkezőben a méret tekintetében a BMW X5-tel és a Mercedes GLE-vel versengő új koreai villanyautó.
A bajor gyártó tisztán elektromos luxusszedánja erőhiányban egész biztosan nem fog szenvedni.
Alacsony építés, minimális tömeg, puritán utastér, hátulra szerelt remek benzinmotor. A Lotus ezeket most mind sutba dobta.
Immár hazánkban is elérhető a VW ID.3 spanyol testvérmodelljének legsportosabb változata.
A Porsche Taycan esetében télen akár 20 százalékkal is rövidebb lehet a hatótáv, mint nyáron.
Az EQS kistestvéréért alaphangon közel 29 millió forintot kell fizetni.
Ilyen Volkswagen garantáltan ritkán jön szembe velünk az utakon.
A hegyomlásnyi méretű iX a jelek szerint hatékonyabban működik, mint a szuper-áramvonalas EQS.