Alaposan megvadították az amúgy sem szerény BMW XM-et
A tuningolt plugin hibrid biturbó V8-as SUV-ból kevesebb, mint tucatnyi példány készül.
A tuningolt plugin hibrid biturbó V8-as SUV-ból kevesebb, mint tucatnyi példány készül.
Szívet melengető formatervvel és izgalmas utastérrel kecsegtet az olasz gyártó vadonatúj SUV-ja, a Tonale, melynek egészen a második világháborúig visszapillantó ősét is körbejártuk.
A dél-koreai gyártó az egyedi designt kapott új SUV minden részletét felfedte.
Fény derült a V6 helyett immár csak 4 hengeres motorral szerelt új AMG SUV árára.
Itt a megoldás arra az esetre, ha valaki esetleg picit túl szerénynek találja a bajorok új flagship szedánjának külső megjelenését.
Egy év alatt több, mint duplájára nőtt a hajtásukban már villanymotort is felvonultató Ferrarik részesedése.
Vázoljuk, hogy körülbelül milyen egy adriai családi nyaralás, ha szupertrendi SUV helyett egy régivágású, mégis modern kombival vágunk neki, és ha egy a sátor és faház közötti kemping lakhelyen maxoljuk ki az ár/érték arányt.
A 2024-es hazai megmérettetésen huszonegy márka harminckilenc autója vesz részt.
Az olasz gyártó ismét rekordeladásokról számolt be.
A dobozforma japán terepjáró legújabb verziója turbódízel és lágyhibrid változatokban támad.
Itt a megoldás arra az esetre, ha egy picit sportosabbá szeretnénk tenni a Golf GTE-nket.
Immár hazánkban is elérhető az összes kivitelében hibrid hajtásláncú modernizált GLS.
Klasszikus vonalvezetés, modern hajtásláncok és high-tech tűzijáték a továbbra is a világ egyik legjobb utazó autójának mondható új E-Klasse arzenáljában, mely utolsó alkalommal épül belsőégésű motorokra. És akár teljesen magától is képes indexelve sávot váltani.
A Volkswagen konszern cseh márkája első körben álcázófóliás formában mutatja meg nekünk új modelljét.
A fővárosi Formula–1 partin a hétszeres világbajnok mellett a 800 lóerőnél is erősebb Mercedes-AMG S 63 E Performance is tiszteletét tette.
Érkezőben a Cayenne minden korábbinál erősebbnek ígérkező modernizált plugin hibrid változata.
A V6-os egységet lágyhibrid 4 hengeres hajtáslánc váltotta az AMG GLC 43-ban.
A plugin hibrid német sport SUV csúcsnyomatéka meghaladja az 1000 Nm-t.
A Czinger 21C V Max kevesebb mint 2 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra.
Az erősen limitált szériás Sián bőven kevesebb, mint 3 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100-ra.