A 40-es évek Teslája: 5 motor a különleges 6 személyes családi autóban
Ennek a jövőbe mutató technikájú járgánynak minden egyes kerekére jut egy villanymotor, és ez még nem minden.
Ennek a jövőbe mutató technikájú járgánynak minden egyes kerekére jut egy villanymotor, és ez még nem minden.
Városban és autópályán is kipróbáltuk az immár halk elektromos suhanásra is képes új hibrid S-Crosst. Jövünk a gyakorlati tapasztalatokkal és a fogyasztási eredményekkel.
Nem túl nagy, nem túl nehéz, nem túlmotorizált. Átgondolt koncepciójú, széles tömegeknek szánt elektromos autónak tűnik a teljesen megújult Kia Niro, de vajon hogyan teljesít a gyakorlatban? Jövünk a válaszokkal!
A Jogger legújabb verziójának hajtáslánca a Renault Clio E-Techből érkezik.
Ilyen az, amikor egy látványos felniszett alaposan feldobja egy alapvetően megosztó külsejű autó designját.
Az S-Cross és a Vitara esetében is árat emelnek, a lágyhibrid és a normál hibrid modellek egyaránt drágulnak.
Az elődjénél nagyobb kompakt szabadidő-autó négyféle változatban támad.
A többféle hajtáslánccal készülő felfrissített brit SUV plugin hibrid változata az eddiginél 20 százalékkal nagyobb e-hatótávval bír.
Budaörsön és a környékbeli utakon mostantól egy dízel kombi BMW ügyeleti autóval is találkozhatunk.
A CX-60 ezen formájában nemcsak jobban mutat, hanem kicsit jobban is kezelhető.
A külsőleg tölthető hibridek és a villanyautók térnyerése tovább folytatódik.
A japán gyártó azon vásárlókat is ki akarja szolgálni, akik esetleg kicsinek találják a normál Highlandert.
Az elsősorban városi használatra szánt kisautó 11 éve töretlenül sikeres a saját hazájában.
A Mercedes-AMG legújabb plugin hibrid modellje alig 3,3 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.
A négykarikás német gyártó dízelmotoros első külsőleg tölthető hibridje immár negyed évszázados múltra tekinthet vissza.
A mintegy 600 lóerős újdonság a hibrid technika ellenére is több mint 18 liter benzint fogyaszt 100 kilométeren.
Az egyszemélyes olasz hibrid végsebessége meghaladja a 350 km/h-t.
1,8 literes átlagfogyasztással és 52 kilométeres e-hatótávval kecsegtet a patinás brit húrokat megpendítő kínai gyártó első Magyarországon kapható zöld rendszámos modellje, a középkategóriás szabadidő-autók piacán versengő MG EHS. Jövünk a gyakorlati tapasztalatokkal.
Felkerestük a Ford gigantikus gyártóüzemét, ahol évente nem kevesebb, mint 385 ezer jármű készül hagyományos hajtáslánccal éppúgy, mint szupertrendi villanymotorral. A portfólió egyik véglete az elektromos robogó, a másik pedig a hatalmas nyergesvontató.
A japán gyártó hatékonyságra kihegyezett modellje sosem volt még ennyire sportos hangvételű.