Sportosan zöld hangulatban: itt az új Opel Astra GSe
Megérkezett az aktuális Astra eddigi legsportosabb kivitele, a plugin hibrid hajtásláncú GSe.
Megérkezett az aktuális Astra eddigi legsportosabb kivitele, a plugin hibrid hajtásláncú GSe.
Az első körben elérhető tisztán elektromos i7-es után megérkeztek a konzervatívabb hajtásláncú kivitelek is.
A bajor gyártó új SUV-ja az első plugin hibrid hajtásláncú szupersportos M-es modell.
Az új szabadidőautó legolcsóbb változatában 140 lóerős lágyhibrid hajtás található.
Klasszikusan szép szedán vonalvezetés, megannyi szívet melengető finom részletmegoldás, tágas utastér, zöld rendszámos modern hibrid hajtáslánc. Túl szép, hogy igaz legyen? Kipróbáltuk a DS non-plus-ultra kategóriás csúcsmodelljét.
A BMW M Hybrid V8 alig több mint 1 tonna tömegű, a teljesítménye viszont jóval 600 lóerő feletti.
Hivatalosan is leleplezték a C-osztály szedánként és kombiként is elérhető szupersportos új csúcsmodelljét, melyben ott lapul a világ legerősebb 4 hengeres benzinmotorja.
A most leleplezett Mitsubishi ASX tulajdonképpen nem más, mint egy új márkajelzéssel felvértezett Renault Captur.
A Ford dobozos újdonsága számos különböző hajtáslánccal, alapáras 5G modemmel debütál a piacon.
Az erőhiányban abszolút nem szenvedő, de a 8 hengeres orgánumot elbukó újdonság hivatalos bejelentésére már nem kell sokat várnunk.
Már nem kell sokat várnunk a plugin hibrid hajtásláncú XM hivatalos leleplezésére.
Az Esztergomban gyártott Suzukiknak ismét megemelték az árát, a fullos S-Cross listaára már bőven átlépte a 13 millió forintot.
Megérkezett a BMW X5 és a Mercedes GLE legújabb japán kihívója, a most először nemcsak turbós hibrid, hanem zöld rendszámos plugin hibrid verzióban is elérhető ötödik generációs Lexus RX, melyet kaliforniai utakon tettünk próbára.
A 8 hengeres élvezetekre vágyóknak a jövőben már csak az M5 lesz az egyetlen opciójuk.
Megérkezett a japán márka népszerű szabadidő-autójának negyedik generációja.
Minden jel arra mutat, hogy a Taycan hamarosan egy nagyobb testvérmodellt fog kapni.
Ha esetleg túl nagy a normál Range Rover és egy kicsit sportosabb hangvételre vágyunk, akkor érdemes egy pillantást vetni az új testvérmodellre, melyben több magyar fejlesztés is található.
A német prémiummárka erőhiányban abszolút nem szenvedő plugin hibrid modellje most egy kicsit még nagyobb teljesítményű lett.
A designt szedános, sportkombis és szabadidő-autós vonások keveréke uralja, a hajtásban pedig éppúgy kiveszi a részét az ördögtől való benzin, mint a világmegváltó áram. Kipróbáltuk a "mindenből egy keveset" alapelvet követő zöld rendszámos Citroën C5 X-et.
Ha már unalmas a német szentháromság SUV felhozatala, a Bentley Bentaygát és a Rolls-Royce Cullinant pedig azért már picit túlzásnak találjuk, akkor pontosan nekünk készült az egyedi stílusával és jó néhány magyar fejlesztésével hódító teljesen új Range Rover.