Mindenki nyugodjon meg: gyerekülés is rögzíthető az 1700 lóerős családi Koenigseggbe
A 0-ról 100-ra kevesebb mint 2 másodperc alatt felgyorsuló hiperautóban két felnőtt és két gyermek a legnagyobb biztonságban utazhat.
A 0-ról 100-ra kevesebb mint 2 másodperc alatt felgyorsuló hiperautóban két felnőtt és két gyermek a legnagyobb biztonságban utazhat.
Jelentős lépés: a világ egyik legnagyobb autógyártója a Toyota is a teljesen elektromos hajtású autók felé fordul.
A dél-koreai gyártó középkategóriás szabadidő-autója öt év után teljesen megújult és már itthon is elérhető.
A legnagyobb cseh divatterepjáró felfrissített változatának hivatalos leleplezésére várhatóan a jövő év elején kerül majd sor.
A Seat Leon sportos testvérmodellje 245 lóerős plugin hibrid hajtásláncot vonultat fel.
A plugin hibrid hajtásláncú újdonság elektromos hatótávja eléri a 74 kilométert.
A mintegy 5 méter hosszú új japán SUV-ot egy 248 lóerős hibrid hajtáslánc mozgatja.
Az újdonság meghajtásáról egy 3 literes benzinmotor és egy villanymotor gondoskodik.
Az Octavia legsportosabb kivitele mostantól plugin hibrid hajtással is rendelhető.
Jövő év végére már többségében zöld modelleket forgalmaz a Fiat.
Hamarosan megérkezik a kereskedésekbe a spanyol SUV plugin hibrid változata.
Testközelből ismerkedtünk meg a normál hibrid hajtásláncú új Suzukival, amely kicsit olcsóbb mint az alapját adó Toyota és kiterjesztett garanciát vállalnak rá.
A japánok Volkswagen Passatjának tekinthető típus meglepően gyorsan megkapta első ráncfelvarrását.
A hibrid hajtásláncú kombiból kétféle felszereltségi szintű változat rendelhető.
Ha kell, a nyugalom négykeréken gördülő szigete, és ha kell, akkor mindent letaglózó dízelmozdony. Mindennel együtt belefér egy komplett család. Ráadásul a teljesítményéhez képest szinte semmit sem fogyaszt. Csak győzzük kifizetni a vételárát.
Továbbra is három karaktert ötvöz - ha különböző mértékben is - a brit márka legnagyobb autója: a sportos, az off-roados és az életstílus hangulatot. Kicsit megújult kívül-belül és valamivel jobban a motortérben is.
A középkategóriás szabadidő-autó sportos változata tisztább működésű lett, és néhány lóerőt veszített a teljesítményéből.
Az olasz gyártó leleplezte aktuális hibrid csúcsmodelljének nyitható tetejű változatát.
Sokkal nagyobb, mint egy Vitara, plugin hibrid hajtáslánca zöld rendszámot ér, az ára pedig a márkától szokatlan módon csillagászati. Testközelből ismerkedtünk meg a Toyota RAV4 PHEV testvérmodelljével.
A Suzuki második átbrandelt modellje nem plugin hibrid hajtásláncú, így nálunk nem kaphat zöld rendszámot.