szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

A limitált szériás japán sportkocsi kicsit erősebb lett az alapmodellnél.

A Honda 2016-ban dobta piacra az újkori NSX-et, ami nem más, mint egy középmotoros hibrid szupersportkocsi. A 3,5 literes biturbó V6-os benzinmotor 507 lóerejét és 550 Nm-ét 581 lóerőre és 646 Nm-re egészíti ki a villanymotoros rásegítés.

A 9 fokozatú automata váltós és összkerékhajtású NSX 2,9 másodperc alatt lő ki 0-ról 100-ra, és a gyorsulásának csak 308 km/h-nál szakad vége.

Aki ennél egy kicsit többre, különlegesebbre vágyik, annak érdemes egy pillantást vetnie a most leleplezett búcsúzó szériára:

Acura

Az Acura NSX Type S néven debütált limitált szériás kivitel teljesítménye kereken 600 lóerő, ami mellé 667 Nm-es nyomaték társul.

Acura

A komolyabb hűtéssel felvértezett Type S az GT3 Evo versenyautó turbóját kapta meg, ami 6 százalékkal nagyobb turbónyomást jelent, ezen kívül pedig a befecskendezést és az intercoolert is módosították. Gyorsabbá tették a duplakuplungos váltót, nagyobb kapacitású lett a hibrid rendszer akkumulátora és az első motorok áttételezésén is változtattak.

Acura

Az egyedi kovácsolt felnis Type S szélesebb nyomtávval rendelkezik, a karbonkerámia fék és a karbonszálas motortér borítás megrendelésével pedig 26,2 kilogrammal csökkenthető az autó tömege.

Acura

Az NSX Type S alapára 169 500 dollár (51 millió forint), a karbonszettes kivitel pedig minimum 182 500 dollár (55 millió forint) kifizetése után vezethető haza. A 350 legyártandó példányból 300-at kap az amerikai piac.

Acura

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!