Nagyhalat fogott a Tesco
Nagybevásárlásba fogott a Tesco Nagy-Britanniában, felvásárolja a Budgens és Londis kiskereskedelmi láncok tulajdonosát, az élelmiszer nagykereskedő Booker Groupot.
Nagybevásárlásba fogott a Tesco Nagy-Britanniában, felvásárolja a Budgens és Londis kiskereskedelmi láncok tulajdonosát, az élelmiszer nagykereskedő Booker Groupot.
Jónéhány vidéki városban felszámolja a Tesco-buszokat a vállalat, így a vásárlók mehetnek, ahogy tudnak a jellemzően a települések szélén lévő áruházakba.
Fű alatt váltotta be régi ígéretét az Auchan: november 10-én megnyitotta webshopját.
Leeshetett a kereskedelmi láncoknak, hogy tényleg baj lesz: már nem tolonganak fillérekért a munkavállalók. A cégek béremelési akciókkal próbálnak úrrá lenni a helyzeten.
A 28 éves férfit közveszéllyel fenyegetéssel gyanúsítják a budaörsi rendőrök, miután azzal hívta fel a rendőrséget, hogy bomba fog robbanni egy Budakeszin lévő áruházban.
Múlt csütörtökön és tegnap is azzal fenyegetőzött a 28 éves férfi, hogy bomba robban egyes budakeszi, illetve budaörsi nagyáruházakban. A rendőrség elfogta.
Aminek nem lett túl jó vége Magyarországon – jelesül: két uniós bírság lett a vége a kormány hiperek elleni kuruckodásának –, abba Románia most kezd bele. Legalábbis ez látszik körvonalazódni abból a hatályba léptetett új törvényből, mely az ottani hipermarketeket többségében helyi termékek forgalmazására kötelezi.
Nincs elég munkaerő, hogy a legtöbb Tescóba vissza lehessen állítani a nonstop nyitvatartást, írja a Napi Online.
Már most vasárnap is nyitva lesz több hipermarket Budapesten és környékén. A BKK biztosítja ehhez a megszokott buszjáratokat – közölték pénteken.
Brutális elbocsátásokat fontolgat a Tesco világszerte, legalábbis van egy terv, amelyikben ezzel csökkentenének költséget.
A kormány lengyel mintára különadóval sújtaná a nagyobb forgalmú áruházláncokat, bár előbb megvárják, hogy nem kaszálja-e el Brüsszel a lengyel sarcot, ahogyan elkaszálta a korábbi sávos magyarországi élelmiszerlánc-felügyeleti díjat, amellyel szintén a hipereket próbálták büntetni.
Jó fejség, egyszerű vevőcsalogatás, vagy a nagyon tudatos adatbázis-építés mozgatja az áruházláncok lassan már követhetetlen hűségkártya-, pontgyűjtő és matricás áruvásárlási programjait? Vagy egyszerre mindegyik? A fogyasztók nagyon megosztottak a kérdésben, ennek ellenére kedvelik és használják is a plasztikokat. De persze vannak olyanok is, akik szerint a kedvezmény csak álkedvezmény, így ők nem kérnek belőle.
Plüssmackó, kontaktgrill, svájci bicska, inox lábas, esetleg guruló bőrönd harmadáron, hatodáron. Naná, hogy a hülyének is megéri. Tényleg? Az biztos, hogy mindenki szereti úgy érezni vásárlásai során, hogy jól jár. Az átlagfogyasztó tárcáját lassan kezelhetetlenné dagasztó pontgyűjtő, törzsvásárlói és még ki tudja, milyen plasztikkártyák kétségkívül ezt a fílinget közvetítik. De valóban olyan jól járunk, ha szorgosan gyűjtögetjük a pontokat, mint azt sugallják, vagy a kerti zuhanyszett parasztvakítás és a nagy hálózatoknak csak az adataink kellenek?
Úgy emelt a méltán népszerű házhoz szállítási szolgáltatásának díjain a Tesco, hogy a tarifái nem változtak. Történtek olyan változások a tarifarendszerben, amit áremelkedésnek élhet meg a fogyasztó, az értékhatárok azonban változatlanok maradtak. Van tehát olyan idősáv, amikor többet kell fizetni, és van olyan is, amikor nem. A tapasztalatok alapján azonban az előbbiek vannak masszív többségben.