405 lóerős motort kapott a legrégebbi BMW M3
Az újdonság 167 lóerővel licitál rá a legerősebb gyári E30-as M3-ra.
Az újdonság 167 lóerővel licitál rá a legerősebb gyári E30-as M3-ra.
Nem, ez a GTD nem egy sportos hangulatú dízel VW, hanem egy méregerős amerikai izomautó.
A megrendelők többsége egyértelműen az 5 literes blokknak szavaz bizalmat.
A szuperritka olasz sportkocsi egészen a 80-as évek közepéig tekeri vissza az idő kerekét.
Az új Ranger legjobban kihegyezett sportos terepverziója szinte igényli, követeli a kínzást, amit aztán röhögve bír, és a legjobb az egészben, hogy aszfalton szinte ugyanolyan kezesbárány, mint sárdagasztás vagy sziklamászás közben.
Az erősen limitált mennyiségben gyártandó roadster ára bőven 400 millió forint felett alakul.
A Hennessey Venom F5 Revolution Roadster ára meghaladja az 1 milliárd forintot.
A japán gyártó 400 lóerőnél bőven erősebb szedánja nem lesz túl gyakori látvány az utakon.
A német autógyártás aranykorába repít vissza a Mercedes és Porsche mérnökök zsenialitásának emléket állító E 500, melyből mi egy szuperritka Limited példányt próbáltunk ki. Élménybomba V8 és hátsókerék-hajtás minden idők legjobb sleeper szedánjában.
A színátmenetes szupersportkocsi egy igazi tekintetmágnes.
A GT3 RS egekig pörgethető szívómotorjával szerelt újdonság nem lesz túl gyakori látvány az utakon.
Az alapmodellénél nagyobb teljesítménnyel és jobb kezelhetőséggel támad a vadonatúj Nismo verzió.
Ebből a Mercedes génekkel rendelkező különlegességből alig néhány tucatnyi példány készült.
Az 500 lóerőnél erősebb V8-assal szerelt izomautót csak és kizárólag versenypályán lehet használni.
A hatalmas motorral szerelt szuperkönnyű újdonságból 100 példányt gyártanak.
A remek állapotú négyszemélyes bálnával évente átlagosan alig több, mint 600 kilométert tettek meg.
A képzeletben a 90-es évek elejére visszarepítő szupersportkocsi végsebessége meghaladja a 340 km/h-t.
A kisebb teljesítményű és aksikapacitású legújabb i4-es egy feltöltéssel közel 480 kilométert képes megtenni.
Hannoverben sikerült testközelből megismerkednünk a valaha készült legrosszabb légellenállású Porschéval, ami tulajdonképpen egy gyárilag felbőszített T3-as Volkswagen.
Nem, ez a régi BMW nem az erőfitogtatásról vagy a polgárpukkasztásról szól, és éppen emiatt sokaknál azonnal betalálhat.