555 millió forintért talált gazdára az első új Aston Martin DB12
A 680 lóerős újdonság első példányának árát jótékonysági célokra fordítják.
A 680 lóerős újdonság első példányának árát jótékonysági célokra fordítják.
Az új CT6 4,4 centiméterrel hosszabb az aktuális Mercedes S-osztály alapmodelljénél.
Nem, ez itt most kivételesen nem egy újabb hibrid Toyota. Hanem egy rendes kis sportkocsi, pörgös boxerrel, remek kézi váltóval, hátsókerék-hajtással és üdítően alacsony tömeggel. Vallatáson a GR86.
A nemrégiben leleplezett újdonság alapmodellje 340 lóerős teljesítménnyel és hátsókerék-hajtással támad.
Kevés jobb befektetés létezik mostanság a hírességek egykori szupersportkocsijainál. Vázoljuk, hogy miért.
Megérkezett a Mercedes-AMG közel 700 lóerős biturbó motorjára épülő új Aston Martin DB12.
A több mint 50 esztendős versenyautót a Comói-tó partján kaptuk lencsevégre.
Ken Okuyama már sok mindent letett az asztalra és most előrukkolt egy saját fejlesztésű vadonatúj kocsival – íme a tető nélkül, de gyönyörű nyitott kulisszás kézi váltóval és szívó V8-cal támadó Kode61 Birdcage.
A normál és kupé változatban egyaránt készülő új L&K kivitel csak minimálisan gyengébb az RS sport kivitelnél.
Megérkezett az új Tacoma, mely négyféle különböző hajtáslánccal és extrém terepes új verzióban is elérhető.
A Genesis G70 alapmodellje mostantól 0,5 literrel nagyobb, közel 50 lóerővel erősebb benzines erőforrást vonultat fel.
Testközelből ismerkedtünk meg a bajor gyártó valaha készült legerősebb sorozatgyártású soros 6 hengeres modelljével, és a régi 3.0 CSL bivalyerős versenyváltozatát is lencsevégre kaptuk.
Felfrissített infotainment rendszerrel és új színekkel támad a japán gyártó hibrid hajtással is elérhető látványos sportkupéja.
Az utolsó belsőégésű motoros 718-as sorozat csúcsmodelljének alaposan megkérik az árát.
Az igen szerény mennyiségben gyártott 340 lovas E34-es M5 Touring mellett egy jó öreg Z3-at is kipróbáltunk, a habot pedig az Alpina B10 BiTurbo jelentette a tortán. Pofátlanul analóg BMW-k a politikailag abszolút korrekt digitális 2023-ban.
Jókora kompresszoros V8, kézi váltó és hátsókerék-hajtás a vadonatúj roadsterben.
A legerősebbnek nem nyitható a teteje, de cserébe 650 lovas, a közepesen potens félig tudja ledobni a tetejét, a leggyengébb pedig a teljesen nyitott tetőt egekig forgatható szívómotorral kombinálja. Két 911-est és egy 718 Spydert fogtunk vallatóra.
Mutatjuk, hogy szakavatott kezekben milyen szépen muzsikál a legizgalmasabb 911-es.
Ebből a különleges kivitelű 960-as Volvóból nagyon kevés példány készült.
Már nem sokáig lehet 8 hengeres motorral szerelt Maseratit vásárolni.