Nem a fogyasztása, a motorja 9,4 literes ennek az általunk körbefotózott Corvette-nek
Egyes gyártóknál ma már az 1,6 literes motorok is big blocknak tekinthetők, és ennél közel hatszor nagyobb ennek a Chevynek a "szíve".
Egyes gyártóknál ma már az 1,6 literes motorok is big blocknak tekinthetők, és ennél közel hatszor nagyobb ennek a Chevynek a "szíve".
A British Racing Green színű sportkupé egyenesen a 90-es évek közepére tekeri vissza az idő kerekét.
A legendás gyártó újdonságának tömege az elektromos hajtás ellenére sem éri el az 1,2 tonnát.
Nem sokkal a GT3 verzió után megérkezett a GT4 változat is a vadonatúj Ford Mustangból.
A kéziváltós és hátsókerék-hajtású szedán kompresszoros 6,2 literes V8-asa minden korábbinál erősebb lett.
Mutatjuk, hogy mekkora kívül-belül a Volkswagen legújabb elektromos modellje, a hosszabb tengelytávú ID. Buzz.
A hátsókerék-hajtású roadster csúcsmodellje bőven több mint 500 lóerős produkciót ad elő.
1000 lóerővel, 1000 kilogrammal és egy méretes ventilátorral debütált az őrült tempóra képes McMurtry Spéirling Pure.
Messze nem filléres tétel ez a patinás olasz sportkocsi, mely közel hét évtizeddel tekeri vissza az idő kerekét.
Nemcsak a Mercedesnek, a Porschénak is van egy jó öreg "disznó" autója.
Az egyedi külsejű és nagyobb teljesítményű Giuliák és Stelviók egytől egyig mind elfogytak.
A legkomolyabb vezetési élményt nyújtó sportkocsik között jegyzett Z3 M ezen példányában kevesebb, mint 36 ezer kilométer van.
550 lóerő, 1 tonna körüli tömeg, kézi kapcsolású váltó, hátsókerék-hajtás: a limitált szériás új olasz sportkocsi ezzel állít emléket hét rali világbajnoki címnek.
Mutatjuk a Rothmans tematikájú legendás versenyautót, mely elsősorban elképesztő leszorítóerejéről ismerszik meg.
A közel 3 évtizedes sportszedán árából bőven kijön egy vadonatúj 612 lóerős AMG E63 S.
Az igen limitált mennyiségben gyártott olasz szupersportkocsi ezen példányával eddig alig több mint 17 ezer kilométert tettek csak meg.
Ez a 62 esztendős olasz sportkocsi a vártnál alacsolyabb áron cserélt gazdát, de persze így sem nevezhető éppen olcsónak.
Testközelből ismerkedtünk meg a világ első M3 Touringjával, mely még az E46-os sorozatból készült.
Az újdonság 9 millió forinttal alacsonyabb árú, mint az eddigi alapmodell.
Megújult formában támadnak a Cadillac CT4-V Blackwing és CT5-V Blackwing jubileumi kiadásai.