Húsmentes, 20 sajtszeletes szörnyburgert dobtak piacra Thaiföldön
A tömény, sárga zsírhegy iránt egyből óriási lett a kereslet, amit elsősorban a szendvics elfogyasztásának megkísérléséről szóló TikTok-videók pörgetnek.
A tömény, sárga zsírhegy iránt egyből óriási lett a kereslet, amit elsősorban a szendvics elfogyasztásának megkísérléséről szóló TikTok-videók pörgetnek.
Az Egyesült Királyságban sok az elhízott gyermek, ezért a szigorítás.
Európában elsőként a magyar piacra lép be a világ harmadik legnagyobb pizzériahálózata, az amerikai Little Caesars.
A magyar piacot is megcélozza Barack Obama egyik kedvenc amerikai gyorsétteremlánca, amely tarol az USA-n kívül. A Five Guys alig két év alatt például Nagy-Britannia legnépszerűbb junk food lánca lett.
Állásért szállást: ingyen lakhatást is kínál dolgozóinak a McDonald's a fővárosban, valamint a nyugati és a déli orzágrészekben. Egy évig.
Másodszor próbálkozik Magyarországon a hamburgerezőt és cukrászdát összeolvasztó fast food lánc.
Úgy fest, egyre több nemzetközi fast food-lánc találja meg Magyarországot. Ezúttal egy brit alapítású, de japán gasztronómiát futtató étteremlánc jönne be. Magyar partnereket keresnek.
Ahhoz mit szólna, hogy az inteneten megrendelt pizzát egy robot hozná házhoz? Ha a Domino's pizzahálózattól rendel, szembe jöhet a robot kiszállító – egyelőre Ausztráliában.
Továbbra is a gyorséttermek és a szállodák tarolnak a franchise világban, a legsikeresebb hálózatok e két ágazat képviselői. A 10 legmenőbb franchise között kilenc amerikai. A McDonald's hat év után állt vissza az első helyre.
Brutális akcióba kezdett nemrég a McDonald's az USA-ban és ezt most fokozza. Korábban csak az alacsonyabb árkategóriájú termékek kerüljenek bele a 2 dollárért két terméket akcióba, most azonban bevonta a legmenőbb terkiemelt akcióba. A nagyok közötti ádáz küzdelemről már írtunk, most a tétemelés időszaka következik
Osztódással szaporodnak a budapesti kultikus vendéglátóhelyek. Hamarosan a hamburgereiről híres Zing, a Montenegrói Gurman és a halkonyhát újraértelmező budai Nemo indít újabb egységet.
Három amerikai étterem- és két kávézólánc jönne Magyarországra, egyelőre franchise partnereiket keresik. Közöttük van a világ legnagyobb leültetősétterem-hálózata, meg egy sportbár is.
Új csomagolást tervezett a McDonald's, a korábbinál sokkal színesebb mintázatú zacskóba és papírba burkolják a junk foodot.
Végre a KFC is beállta a sorba és nekiáll házhoz szállítani. Egyelőre az USA két városában, de még ebben az évben bővíti a home delivery kört.
Szinte mindent megpróbál a McDonald's, hogy megállítsa forgalmának és pozíciónak romlását. A legutóbbi svéd kampányában azt tesztelte, hogyan fogadnák a hamburgerfogyasztók, ha előre foglalt – igaz, papírból készült –, abrosszal leterített asztalhoz pincér hozná ki a junk foodot. Bedobtak egy új, az eddigieknél "minőségibb", nehézsúlyú szendvicset is. A svédeknek tetszett a szendvics, de a pincérért meg a körítésért egy őrével sem hajlandók többet fizetni. Úgy fest, tovább kell gondolkodni.
A Starbucks kávézólánc több ezer üzletében lehet Amerika-szerte telefonos appon rendelni és fizetni, és a múlt héten több gyorsétteremlánc is bevezette hasonló szolgáltatását, így például a Burger King és a Taco Bell's is. A Subway is nagy erőkkel készülődik.
Megszűnhet az idegenforgalmi adó (ifa), és kikerülhetnek a SZÉP-kártyát elfogadó helyek közül a gyorséttermek.