Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az Egyesült Királyságban sok az elhízott gyermek, ezért a szigorítás.
A brit kormány által újonnan bejelentett szabályok értelmében este 9 órától lehet majd leadni a televízióban olyan reklámokat, amik a junk food kategóriába illő, egészségtelen élelmiszereket népszerűsítik. A rendelkezés 2022-től lép életbe. A szigorítás arra válaszul született, hogy az Egyesült Királyságban sok az elhízott gyermek. Őket pedig a televízióban látottak is befolyásolhatnak abban, hogy mit egyenek.
Az Independent szerint a szabály csak azokra a vállalkozásokra vonatkozik, amelyek legalább 250 munkatársat foglalkoztatnak, illetve elsősorban a magas zsír-, só- és cukortartalmú élelmiszerekre terjedik ki. A márkák a blogjaikon, honlapjaikon, alkalmazásaikon vagy közösségi médiaoldalaikon a továbbiakban is reklámozhatnak.
A brit kormány becslései szerint az Egyesült Királyságban élő gyermekek 2019-ben mintegy 2,9 milliárd egészségtelen élelmiszerreklámot láttak a televízióban és 11 milliárdot az interneten. A tilalmat egy nyilvános konzultációt követően vezették be. Ennek során a megkérdezettek 79 százaléka támogatta, hogy a korlátozás este 9 óráig tartson.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.