Átmenetileg nem lehet belépni az országba a röszkei közúti határátkelőn
A kilépés gyorsítása érdekében döntöttek így a hatóságok a szerb-magyar határon.
A kilépés gyorsítása érdekében döntöttek így a hatóságok a szerb-magyar határon.
Bár még nem esett le a hó, a vasárnap így is komoly kihívások elé állította a MÁV-ot, aminek többek között a Győri Nemzeti Színház látta kárát.
Korábban még azt állította, azért nem, mert az embereknek nem ez volt a legfontosabb. De most már hatalmas fejlesztéseket ígér, amelynek részleteiről csak jövőre számol be.
A miniszter azt is elárulta, hogy mikor ült utoljára vonaton, és hányasra értékelte az utazás színvonalát.
A csapatot jelölték az Év Fővárosi Civil Szervezete díjra is.
Nemcsak Magyarországon, hanem a szomszédos Ausztriában is emelkedik az autópályák használati díja.
Ha már Magyarország a béke szigete, Miskolcon is rendet kell tenni.
A legtöbb helyen már sikerült eltakarítani a havat, a MÁV még küszködik.
Három új szervezeti egységről, a vonat és az autóbusz egymás mellett éléséről, tervezett felújításokról beszélt az ÉKM közlekedésért felelős államtitkára.
A Hitachi megoldása segíthet dekarbonizálni a brit vasutat, de más országokban is hasznos lehet a cég által fejlesztett új vonat.
A törvénytervezet szerint akár 10 ezer euróra is büntethető lesz, aki megsérti a módosított jogszabályt.
Az úton közlekedőkre nemcsak az alkoholfogyasztás jelenthet igen komoly veszélyt.
A mesterséges intelligencia a közlekedés minden szintjén megjelent, sőt egy-két részterületet már ma is dominál. Az utakat és az infrastruktúrát mégsem elsősorban az MI-re kell felkészíteni, hanem sokkal jobban az emberekre optimalizálni.
A legtöbb veszélyes helyzetért az idős sofőrök okolhatók, de teljesen más okokból a fiatalokkal is előfordul hasonló.
A volt közlekedési államtitkár értékelte a kormány 2035-ig szóló közlekedésfejlesztési stratégiáját, amely korlátozó erővel bír a kivitelezhető beruházásokat illetően. Vitézy nehezményezi, hogy a stratégiában semmiféle érdemi vasútinfrastruktúra-fejlesztés nem szerepel, úthálózatfejlesztés viszont annál több. Bár Lázár János közlekedési miniszter lényegében ígéretet tett a HÉV-ek járműcseréjére, ez nem szerepel a stratégiában, így 2035-ig – jogszabályilag – nem finanszírozható.