#kiskereskedelem

 

"Vegye kézbe" az online terméket!

Tavaly év végén Magarországon is megalakult a 14 éve indult, Európa számos országában jelen lévő Brandbank cég. A vállalat fő profilja minőségi termékképek és termékadatok, valamint azokhoz kapcsolt menedzselt szolgáltatások biztosítása termékek online megjelenéseihez.

hvg.hu hvg.hu


Viszik a skandináv boltokat, mint a cukrot
 

Viszik a skandináv boltokat, mint a cukrot

Az európai kiskereskedelmi ingatlanok befektetési forgalma 13,5 milliárd eurót tett ki 2012 utolsó negyedében, szemben az elmúlt évek átlagos 9 milliárd eurós negyedéves forgalmához képest. A tavalyi harmadik negyedévhez viszonyítva pedig lenyűgöző, 90 százalékos bővülést mutat a szektor.

hvg.hu hvg.hu

Már nem a magyar fogyasztók a legpesszimistábbak a világon
 

Már nem a magyar fogyasztók a legpesszimistábbak a világon

Már nem a magyar fogyasztók bizalmi indexe a legalacsonyabb a világszerte vizsgált ötvennyolc ország között. Hazánkban a negyedik negyedévi mutató 37 pont, ugyanannyi, mint a harmadik negyedévi felmérés eredménye. Mivel a görögök indexe 46-ról 35 pontra csökkent, egyik negyedévről a másikra, a magyarok eléjük kerültek. Ezzel együtt is csak minden nyolcadik magyar tartja pénzügyi helyzetét többé-kevésbé jónak.

hvg.hu hvg.hu


Már karácsonykor is mindenki a kiárusításra gyúr
 

Már karácsonykor is mindenki a kiárusításra gyúr

Változtak az ünnepi vásárlási szokások 2012-ben, a ruházati cikkek területén. A karácsony előtti napok mellett, kereskedelmi szempontból egyre fontosabb a december 27-én kezdődő extra árzuhanás időszaka, míg a december eleje visszaesést mutat. Az elmúlt években az év végi beszerzések 11-14 százaléka volt ruhanemű.

hvg.hu hvg.hu

Esett a kiskerforgalom
 

Esett a kiskerforgalom

Tavaly novemberben 4,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi értékesítés volumene, ebben most is az élelmiszer- és élelmiszer jellegű vegyes üzletek, az üzemanyagtöltő állomások, a bútor- és műszakicikk-üzletek, valamint a könyv-, számítástechnika-, egyéb iparcikk üzletek eladásainak visszaesése volt meghatározó - közölte a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) pénteken.

MTI MTI

Szerbiában terjeszkedik a H&M
 

Szerbiában terjeszkedik a H&M

A délszláv országban való terjeszkedés a H&M idei expanziós terveinek része, a stockholmi székhelyű vállalat Észtországban, Litvániában, Chilében és franchise szerződéssel Indonéziában is üzletet kíván nyitni.

hvg.hu hvg.hu

Egyre inkább kamu az az év eleji kiárusítás
 

Egyre inkább kamu az az év eleji kiárusítás

Akciós szezon van a kiskereskedelemben, de kérdés, hogy valóban leengedik-e érdemben a kereskedők az árakat? Az év elején sok kereskedő nyomja ki az árut a csövön, ám a nagy engedmények csak pár termékre érvényesek, céljuk leginkább a figyelemfelhívás.

hvg.hu hvg.hu



Élelmiszerre és ruhára költenének többet a magyarok
 

Élelmiszerre és ruhára költenének többet a magyarok

Ha a magyar fogyasztók havonta 10 százalékkal több pénzt költhetnének, akkor legnagyobb részét élelmiszerre adnák ki. További sorrend: ruházati cikket vásárolnának, félretennének vagy befektetnének, utazgatnának, lakhatásra fordítanák. Európa többi részén inkább megtakarítanák a többlet jövedelmet.

hvg.hu hvg.hu