#kiskereskedelem




Imádjuk a csokit, de mennyit költünk rá húsvétkor?
 

Imádjuk a csokit, de mennyit költünk rá húsvétkor?

A húsvéti édességek kiskereskedelmi forgalmának évek óta tartó növekedése megtorpant tavaly. A 2009-es ünnepi időszakban 1 százalékkal csökkent a bolti eladás, mintegy 2,7 milliárd forintra, állapította meg a Nielsen Kiskereskedelmi Indexe. Mennyiségben, a 8 százalék csökkenés következtében a forgalom 890 tonna körül alakult.

hvg.hu hvg.hu


Elemzők: a kiskereskedelmi forgalom az év végére térhet magához
 

Elemzők: a kiskereskedelmi forgalom az év végére térhet magához

A kiskereskedelem csak lassan heveri ki a költségvetési kiigazítás és a válság hatásait, bár tavaly az eladások jelentősen visszaestek, és az idén megkezdődhet a forgalom csökkenésének mérséklődése, növekedésre csak az év utolsó negyedévében látnak esélyt az elemzők, és az év egészében emellett is alacsonyabb lehet a forgalom, mint 2009-ben.

MTI MTI





GfK: nőtt az olcsóbb gyártói márkás termékek iránti kereslet
 

GfK: nőtt az olcsóbb gyártói márkás termékek iránti kereslet

Csaknem 3 százalékkal nőtt a kevésbé reklámozott, általában olcsóbb gyártói márkák iránti kereslet 2009 első négy hónapjában, miközben a sajátmárkás termékek értékbeli forgalma 1,7 százalékkal csökkent az előző év azonos időszakához képest - derül ki a GfK Hungária legfrissebb felméréséből.

MTI MTI