Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

#kommunikacio

Dobos Emese Zhvg

Ahogy a klímaváltozásról beszélünk olyan, mintha spammelnénk

Változás, válság vagy katasztrófa? Miért nem hiszünk a tudósoknak, és miért van már elegünk a témából? Pintér Dániel Gergő PR-stratéga és válságmenedzserrel, az Magyar Public Relations Szövetség Kríziskommunikációs Tagozatának elnökével beszélgettünk arról, hogyan is kellene hatékonyan beszélnünk a klímaváltozásról.

HVG Könyvek HVG Könyvek

Hogyan beszéljünk a csapatunk tagjaival?

Úgy kellene beszélnünk az embereinkkel, ahogy mi is szeretnénk, ha velünk beszélnének: tapintatosan, őszintén, világosan. Ezt a három jellemzőt szabályként is megfogalmazhatjuk.

Republic Group

"Az Y és a Z generáció erre nagyon fogékony" - De mi az az insurtech?

Az Y és a Z generáció fogyasztási, kommunikációs és közösségi szokásait ma már teljes mértékben meghatározzák a digitális és online megoldások. Sok szektor alkalmazkodott ehhez, a biztosítások terén viszont – az ágazat sajátosságaiból is adódóan – nehezebb kiaknázni minden lehetőséget. Az insurtech megoldások ezen változtathatnak. Páros interjúnk Imre Katával, a CHERRISK kommunikációs vezetőjével, és Zámbó Annával, a cég kommunikációs stratégiáját készítő Republic Group PR igazgatójával.

Sedacur forte

"A nyilvános megszégyenülés sokak rémálmaiban szerepel"

Önmagunk és tudásunk prezentálása egyáltalán nem fejeződik be az iskolaéveinkkel együtt, sőt, lényegében erről szól az életünk. A megmérettetés folytatódik a munkahelyen – immár sokkal nagyobb téttel. Nemcsak arról van szó, hogy nap mint nap teljesítenünk kell, hanem arról is, hogy amit csinálunk, arról időről időre beszélnünk kell mások előtt.

Republic Group

"A reklámzajban felértékelődik a nyugalom érzése"

Nem csak a számok döntenek, amikor valaki hitelt vesz fel, sokat számít a kiszolgálás minősége és a gyorsaság is mondja Yalcinkaya Veronika, a Raiffeisen Bank marketing és kommunikációs igazgatója. A bank új reklámjait és kommunikációs stratégiáját készítő Republic Group kreatív igazgatója szerint a piac változásait a pénzintézetek kommunikációja is követte. A reklámzajban felértékelődik a nyugalom érzése. Páros interjúnk.

1
5 6 7 8 9
16
Orbán és Babis példája: a különbség drámai – nemzetközi lapszemle

Orbán és Babis példája: a különbség drámai – nemzetközi lapszemle

A Kreml szerint ezerszer sértették meg a tűzszünetet az ukránok, de ők sem rakták le a fegyvert

A Kreml szerint ezerszer sértették meg a tűzszünetet az ukránok, de ők sem rakták le a fegyvert

Mától az ország összes állattartó telepén listát kell vezetni a ki- és belépő emberekről és autókról

Mától az ország összes állattartó telepén listát kell vezetni a ki- és belépő emberekről és autókról

Nemzeti gyásznap lesz Magyarországon Ferenc pápa temetésének napja

Nemzeti gyásznap lesz Magyarországon Ferenc pápa temetésének napja

Harari: Semmi új nincsen Trump ijesztő víziójában, de több buktatót is rejt magában

Harari: Semmi új nincsen Trump ijesztő víziójában, de több buktatót is rejt magában

Rendben van az, hogy ilyen sokszor kell kimenni? Tabuk nélkül a vizeletürítés problémáiról

Rendben van az, hogy ilyen sokszor kell kimenni? Tabuk nélkül a vizeletürítés problémáiról

Meghalt Ferenc – a pápa, aki lezárt egy korszakot és valami újat hozott

Meghalt Ferenc – a pápa, aki lezárt egy korszakot és valami újat hozott

Orvosai elárulták, mi okozta Ferenc pápa halálát

Orvosai elárulták, mi okozta Ferenc pápa halálát

Ez a beruházás nem termel, mégis támogatja a kormány

Ez a beruházás nem termel, mégis támogatja a kormány

A címlapról ajánljuk