Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

#kommunikacio

Dobos Emese Zhvg

Ahogy a klímaváltozásról beszélünk olyan, mintha spammelnénk

Változás, válság vagy katasztrófa? Miért nem hiszünk a tudósoknak, és miért van már elegünk a témából? Pintér Dániel Gergő PR-stratéga és válságmenedzserrel, az Magyar Public Relations Szövetség Kríziskommunikációs Tagozatának elnökével beszélgettünk arról, hogyan is kellene hatékonyan beszélnünk a klímaváltozásról.

HVG Könyvek HVG Könyvek

Hogyan beszéljünk a csapatunk tagjaival?

Úgy kellene beszélnünk az embereinkkel, ahogy mi is szeretnénk, ha velünk beszélnének: tapintatosan, őszintén, világosan. Ezt a három jellemzőt szabályként is megfogalmazhatjuk.

Republic Group

"Az Y és a Z generáció erre nagyon fogékony" - De mi az az insurtech?

Az Y és a Z generáció fogyasztási, kommunikációs és közösségi szokásait ma már teljes mértékben meghatározzák a digitális és online megoldások. Sok szektor alkalmazkodott ehhez, a biztosítások terén viszont – az ágazat sajátosságaiból is adódóan – nehezebb kiaknázni minden lehetőséget. Az insurtech megoldások ezen változtathatnak. Páros interjúnk Imre Katával, a CHERRISK kommunikációs vezetőjével, és Zámbó Annával, a cég kommunikációs stratégiáját készítő Republic Group PR igazgatójával.

Sedacur forte

"A nyilvános megszégyenülés sokak rémálmaiban szerepel"

Önmagunk és tudásunk prezentálása egyáltalán nem fejeződik be az iskolaéveinkkel együtt, sőt, lényegében erről szól az életünk. A megmérettetés folytatódik a munkahelyen – immár sokkal nagyobb téttel. Nemcsak arról van szó, hogy nap mint nap teljesítenünk kell, hanem arról is, hogy amit csinálunk, arról időről időre beszélnünk kell mások előtt.

Republic Group

"A reklámzajban felértékelődik a nyugalom érzése"

Nem csak a számok döntenek, amikor valaki hitelt vesz fel, sokat számít a kiszolgálás minősége és a gyorsaság is mondja Yalcinkaya Veronika, a Raiffeisen Bank marketing és kommunikációs igazgatója. A bank új reklámjait és kommunikációs stratégiáját készítő Republic Group kreatív igazgatója szerint a piac változásait a pénzintézetek kommunikációja is követte. A reklámzajban felértékelődik a nyugalom érzése. Páros interjúnk.

1
5 6 7 8 9
16
Adhat valamit a kormány, amitől nő a gyerekvállalási kedv, és nem pénz az

Adhat valamit a kormány, amitől nő a gyerekvállalási kedv, és nem pénz az

Jöhet az újabb akkuforradalom: a GM bemutatta a mangánalapú egységét

Jöhet az újabb akkuforradalom: a GM bemutatta a mangánalapú egységét

Döbbenten nézte az autós, ahogy nekiszalad egy gyalogos, majd elsántikál – videó

Döbbenten nézte az autós, ahogy nekiszalad egy gyalogos, majd elsántikál – videó

Tömeges ellenőrzés volt Budapesten, több mint kétezer sofőrrel fújattak szondát

Tömeges ellenőrzés volt Budapesten, több mint kétezer sofőrrel fújattak szondát

Orosz kormányzó: A helyiek a kártérítésre pályáznak és ezért hagyják kitéve a régi autóikat az ukrán tüzérség támadásának

Orosz kormányzó: A helyiek a kártérítésre pályáznak és ezért hagyják kitéve a régi autóikat az ukrán tüzérség támadásának

Napjai vannak hátra Bige László cégének, hogy megállapodjon a hitelezőkkel

Napjai vannak hátra Bige László cégének, hogy megállapodjon a hitelezőkkel

Tóth Gabi befogadta az utcára került egykori mentoráltját

Tóth Gabi befogadta az utcára került egykori mentoráltját

Rácz József pszichiáter: Ember helyett semmirekellő – amilyen az ország, olyan a drogtörvénye

Rácz József pszichiáter: Ember helyett semmirekellő – amilyen az ország, olyan a drogtörvénye

Az Állami Számvevőszék sem hagyta szó nélkül Matolcsy videóját

Az Állami Számvevőszék sem hagyta szó nélkül Matolcsy videóját

A címlapról ajánljuk