Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

#kommunikacio

HVG Könyvek HVG Könyvek

Ezért érdemes néha kimondani azt, hogy "Nem tudom"

Ahhoz, hogy bizonytalan helyzetben előrejuthassunk, át kell lépni a küszöbön, a „világ végén” húzódó határvonalon. Ehhez pedig ki kell mondani azt az egyszerű, ám ördögien nehéz mondatot: „Nem tudom.”

Dobos Emese Zhvg

Ahogy a klímaváltozásról beszélünk olyan, mintha spammelnénk

Változás, válság vagy katasztrófa? Miért nem hiszünk a tudósoknak, és miért van már elegünk a témából? Pintér Dániel Gergő PR-stratéga és válságmenedzserrel, az Magyar Public Relations Szövetség Kríziskommunikációs Tagozatának elnökével beszélgettünk arról, hogyan is kellene hatékonyan beszélnünk a klímaváltozásról.

HVG Könyvek HVG Könyvek

Hogyan beszéljünk a csapatunk tagjaival?

Úgy kellene beszélnünk az embereinkkel, ahogy mi is szeretnénk, ha velünk beszélnének: tapintatosan, őszintén, világosan. Ezt a három jellemzőt szabályként is megfogalmazhatjuk.

Republic Group

"Az Y és a Z generáció erre nagyon fogékony" - De mi az az insurtech?

Az Y és a Z generáció fogyasztási, kommunikációs és közösségi szokásait ma már teljes mértékben meghatározzák a digitális és online megoldások. Sok szektor alkalmazkodott ehhez, a biztosítások terén viszont – az ágazat sajátosságaiból is adódóan – nehezebb kiaknázni minden lehetőséget. Az insurtech megoldások ezen változtathatnak. Páros interjúnk Imre Katával, a CHERRISK kommunikációs vezetőjével, és Zámbó Annával, a cég kommunikációs stratégiáját készítő Republic Group PR igazgatójával.

Sedacur forte

"A nyilvános megszégyenülés sokak rémálmaiban szerepel"

Önmagunk és tudásunk prezentálása egyáltalán nem fejeződik be az iskolaéveinkkel együtt, sőt, lényegében erről szól az életünk. A megmérettetés folytatódik a munkahelyen – immár sokkal nagyobb téttel. Nemcsak arról van szó, hogy nap mint nap teljesítenünk kell, hanem arról is, hogy amit csinálunk, arról időről időre beszélnünk kell mások előtt.

Republic Group

"A reklámzajban felértékelődik a nyugalom érzése"

Nem csak a számok döntenek, amikor valaki hitelt vesz fel, sokat számít a kiszolgálás minősége és a gyorsaság is mondja Yalcinkaya Veronika, a Raiffeisen Bank marketing és kommunikációs igazgatója. A bank új reklámjait és kommunikációs stratégiáját készítő Republic Group kreatív igazgatója szerint a piac változásait a pénzintézetek kommunikációja is követte. A reklámzajban felértékelődik a nyugalom érzése. Páros interjúnk.

1
5 6 7 8 9
16
„120 millió forintból egy egész falut kapok” – a kormányközeli luxustáskák története

„120 millió forintból egy egész falut kapok” – a kormányközeli luxustáskák története

Ha a Fidesz egysége ezt követeli, akkor Lázár hajlandó személyesen bocsánatot kérni Navracsicstól

Ha a Fidesz egysége ezt követeli, akkor Lázár hajlandó személyesen bocsánatot kérni Navracsicstól

Kerkez privát okokra hivatkozva elhagyta a válogatott edzőtáborát, nem játszik az azeriek ellen sem

Kerkez privát okokra hivatkozva elhagyta a válogatott edzőtáborát, nem játszik az azeriek ellen sem

Zarándokok között tűnt fel Sulyok Tamás Csíksomlyón

Zarándokok között tűnt fel Sulyok Tamás Csíksomlyón

Megcsinálták a legendás Macintosh miniatűr változatát: alig nagyobb, mint egy Apple Watch, és működik

Megcsinálták a legendás Macintosh miniatűr változatát: alig nagyobb, mint egy Apple Watch, és működik

Maja T. úgy érzi, az ítélet már megszületett, csak még a bizonyítékokat keresik hozzá – nemzetközi lapszemle

Maja T. úgy érzi, az ítélet már megszületett, csak még a bizonyítékokat keresik hozzá – nemzetközi lapszemle

Hogyan válhat az ország egyre kevésbé korrupttá, miközben egyre korruptabb?

Hogyan válhat az ország egyre kevésbé korrupttá, miközben egyre korruptabb?

ByeAlex beszólt azoknak a politikusoknak, akik nem engedik, hogy szabadok legyünk

ByeAlex beszólt azoknak a politikusoknak, akik nem engedik, hogy szabadok legyünk

Hivatalos: leigazolta a Puskás Akadémia kapusát a Liverpool

Hivatalos: leigazolta a Puskás Akadémia kapusát a Liverpool

A címlapról ajánljuk