A Budapest–Esztergom-vasútvonal felújítására az elmúlt években mintegy 78 milliárd forintot fordítottak. Joggal várhatnánk ál, hogy a vasútvonal ezután hosszú-hosszú évekig kifogástalan állapotban fog üzemelni, azonban egyik olvasónk ezt a fotót készítette a napokban a Magdolnavölgyi vasúti megállóban:

A fotó készítője szerint a burkolat alig három év használat után található ilyen állapotban, a burkolat negyede fel van fagyva.
"Igen, mert olyan hatalmas tengelyterhelésű járműveket engednek az utakra, amik sokkal súlyosabbak, mint az anno tervezett út terhelhetősége" – vélekedett egy hozzászóló a posztolt kép láttán, mely kommentre a következő rövidke, de találó válasz érkezett: "Babakocsi heavy."
"Mindig tudtam, hogy túlsúlyos vagyok, de ennyire?" – tette fel a kérdést az egyik hozzászóló.
"Érdekes, hogy a felújított állomásokon mindenhol előre gyártott lépcső van, csak Magdolnavölgy kapott ilyen szedett-vedett térköves lépcsőt" – olvasható egy másik hozzászólásban.
"Egyébként is hullámos volt és a geotextília hiánya miatt a gaz is nőtt közötte nyáron" – derült ki egy kommentből.
"Valszeg ezen a szinten mi is tudtunk volna aszfaltozni, térkövezni, betonozni egy-két YouTube-videó megtekintése után" – fejezte ki véleményét egy másik hozzászóló.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.