Lezárták az M5-öst Budapest felé
Egy autó a szalagkorlátnak ütközött, a sofőr kirepült a járműből.
Egy autó a szalagkorlátnak ütközött, a sofőr kirepült a járműből.
A kisbusz egy autóval ütközött, majd belerohant egy ház kerítésébe.
Elmenekülhetnek a dolgozók az önkormányzati cégektől, ha ők kimaradnak az állami cégeket érintő 30 százalékos béremelésből. A szemétszállítás, a temetkezés, de a tömegközlekedés is nagy bajba kerülhet.
Csak pár napjuk maradt az autósoknak, hogy kicsengessék az idei kgfb díját. Március elsején éjfél a határidő, addig be is kell érkeznie a kötelező tarifájának. A késlekedés sokba is fáj(hat).
A Széchenyi-hegy és a Svábhegy között pótlóbuszok járnak majd.
Mindig is 55 ezres atlétikai stadiont szeretett volna Csepelre? Nincs miért aggódnia, hiszen a kormány megígérte: a beruházás akkor is megvalósul, ha nem lesz olimpiánk. Új híd és szélesebb autópálya is lehet, sőt, épülhet szlalomkajakpálya is, ha nem csak trükköztek a költségekkel a pályázatban.
A Jászai Mari tértől a Dráva utcáig lezárják a rakpartot.
Az Inrix ismét elkészítette az éves összesítését, amiből kiderül, melyik városban átlagosan hány órát töltenek dugóban az emberek egy év alatt. Idén hét magyar város is felkerült a listára.
Majdnem egy napot töltött dugóban egy év alatt egy átlagos budapesti autós, de még így sem ők jártak a legrosszabbul. A sok várakozás többe kerülhet a gazdaságunknak, mint egy olimpia.
Egyre több pótdíjat szed be a BKK, miközben kevesebb bliccelőt büntetnek.
Az észak-franciaországi Hauts-de-France régióban különösen súlyos gond a munkanélküliség. A munkát keresők aránya ebben a közigazgatási körzetben 12,2 százalék, az országos átlag jelenleg 9,7 százalék.
Átalakítják az autóforgalmat a főváros közlekedési szempontból egyik legveszélyesebb részének tartott Újlipótvárosban, ahol például az egyik iskola előtt úgynevezett kiss & ride zónát alakítanak ki a rövid távú parkolás problémájának megoldására.
Vasárnap és hétfőn kell forgalomkorlátozásra számítani a környéken és a parkoló egy részét is lezárják.
A 133-as kilométernél történt a baleset.
A csepeli és a ráckevei HÉV-et hoznák be a Kálvin térig első körben, az építkezés legkorábban 2019-ben kezdődhetne.
A balesetben a sofőr a helyszínen meghalt.
Két helyen is torlódásra kell számítania annak, aki a fővárosból az M1-es autópályán próbál átjutni Ausztriába.
Tíz új, alkalmi nyitvatartással működő határátkelő nyílt a magyar-román határszakaszon. Ezeket jobbára szombaton, illetve ünnepnapokon használhatják az utazók, de csak magyar és román állampolgárok.