Beültünk az első elektromos Rolls-Royce-ba, íme a süppedő szőnyeges Spectre
Mutatjuk a kékvérű brit luxusmárka első hangtalanul suhanó modelljét, melyen már nincs kipufogó.
Mutatjuk a kékvérű brit luxusmárka első hangtalanul suhanó modelljét, melyen már nincs kipufogó.
A luxusterepjáró plugin hibrid kivitelei erősebbé váltak és nőtt a hatótávjuk.
Luxus lett a gyerekvállalás, és bizonytalanná vált a jövő.
A német tuningcég ezúttal kivételen nem a teljesítményt, hanem a hatótávot növelte meg.
„Továbbra is egy megalomán fideszes Disneylandet akarnak építeni a Fertő-partra" – jellemezte a helyzetet a Párbeszéd helyi önkormányzati képviselője.
A kékvérű brit luxusmárka limitált szériás modellekkel int búcsút a 6 literes erőforrásnak.
Az új generációs E-osztály többféle fegyvert is bevet a kinetózis elleni harcban.
Ebből a különleges kivitelű 960-as Volvóból nagyon kevés példány készült.
A szebb napokat is látott régi S-osztály volt a Queen frontemberének kedvenc kocsija, amit jogosítvány hiányában sosem vezetett, de szívesen utazott benne.
Ilyen az, amikor egy kihegyezett biturbó V8-as benzinmotor úgy játszik egy gigantikus divatterepjáróval, mint cica a gombolyaggal.
Megérkezett a közel 5 méter hosszú új E-Klasse, mely később kombiként is elérhető újdonság plugin hibridje több mint 100 kilométert képes megtenni elektromos módban.
Az új zászlóshajó modell az RS6 Performance-nál és az RS E-Tron GT-nél is nagyobb teljesítményűnek ígérkezik.
A világ leggazdagabb emberének vállata évek óta rekordnyereségeket könyvel el.
Az EX90 csúcsmodelljében nincs sok ülés, cserébe viszont pezsgőhűtőt is kapnak a legnagyobb kényelmet élvező utasok.
A bajor gyártó leleplezte a 7-es sorozat új elektromos csúcsmodelljét.
Testközelből ismerkedtünk meg az első olyan Mercedes-Maybach modellel, melyben már nincs belső égésű motor. A Mercedes-Maybach EQS 680 SUV minden korábbinál csendesebb utastérrel, és már-már földöntúli luxussal kényeztet.
A "villámgyorsan húzódj le előlem" jegyében fogant, sokakat egyenesen elrettentő külső mögött politikailag teljesen korrekt zéró emissziós technika rejtőzik, és akkor a high-techtől tocsogó luxus utastérről még nem is beszéltünk. Kipróbáltuk az i7-es BMW-t.
A dobozformájú terepjáró bőven 4 másodperc alatt katapultál 0-ról 100 km/h-ra.
Átszámítva 758,5 millió forintért lelt gazdára egy pár Air Jordan.
A másik továbbra sincs meg, de az kiderült, hogy a cipő igazából "csak" 3,3 milliót ér az ügyészség szerint.