#marketing tippek

5 growth hacking-tipp B2B vállalatoknak
 

5 growth hacking-tipp B2B vállalatoknak

"Szép gondolat ez a growth hacking, de ez is csak B2C-ben működik, ugye?" – Merül fel a kérdés a B2B-marketingesekben, ha erről a módszerről hallanak. Pedig mi sem áll távolabb a valóságtól! A growth hacking ugyanis nem egy taktika, hanem egyfajta hozzáállás. Mint ilyen, sem B2C, sem B2B – sokkal inkább H2H (human to human). Dr. Kádas Péter írása.

HVG Konferencia HVG Konferencia


Tudja miért a kék a Facebook színe, és a Coca-Coláé miért a piros?
 

Tudja miért a kék a Facebook színe, és a Coca-Coláé miért a piros?

A színek mindig is hatással voltak az emberek hangulatára, közérzetére és érzéseire, arra azonban csak az elmúlt évtizedekben figyeltek fel a kutatók, hogy a különböző árnyalatok a vásárlókat is segíthetnek meggyőzni arról, érdemes megvenniük egy terméket vagy előfizetniük egy szolgáltatásra. Utánajártunk, mit üzen a vevőknek a kék, a piros, a türkiz vagy éppen a lila.

E.ON E.ON







Kutya nem nézi meg weboldalát, ha ezeket nem tartja be
 

Kutya nem nézi meg weboldalát, ha ezeket nem tartja be

Az érkező weboldalaknak (landing page-ek) attól függetlenül, hogy milyen kampányt támogatnak – vásárlásösztönzés, e-mail-feliratkozás, vagy éppen egy kérdőív kitöltése – rendelkezniük kell az alábbi fontos elemekkel, különben elenyészően fogják csak meglátogatni weboldalát.

Farkas Zsolt Farkas Zsolt


Keresőoptimalizálás vagy keresőmarketing? Mutatjuk melyikkel jár jobban
 

Keresőoptimalizálás vagy keresőmarketing? Mutatjuk melyikkel jár jobban

Rengeteg vállalkozás felismerte, hogy jobb esélyekkel indul a versenytársak ellen, ha használ onlinemarketing-eszközöket. Épp ezért a böngészőben egyre többen szeretnének a top találatok között megjelenni, azonban sokan tévúton járnak. Az alábbi posztban tisztázzuk, kinek, mire van szüksége ahhoz, hogy a vásárlók látókörébe kerüljön.

hvg.hu hvg.hu

Így kerülhet fel vállalkozásával a Google találati listájára
 

Így kerülhet fel vállalkozásával a Google találati listájára

A legtöbb kisvállalat nem rendelkezik akkora marketingbüdzsével, mint a nagyobb versenytársak, így rendszerint az online versenyben is leszakadnak hozzájuk képest. Felismerte ezt a Google is, és elérhetővé tett több olyan eszközt is, amelyek új dimenziót jelenthetnek még a legkisebb vállalkozások számára is. Ilyen a Google Cégem is, amelynek segítségével cége megjelenhet a Google keresőjében és térképén egyaránt, ráadásul ingyen.

hvg.hu hvg.hu



De minek a landing page, ha van weboldal?
 

De minek a landing page, ha van weboldal?

Pörgeti a Facebook-hirdetéseket, küldi a hírleveleket, mégsem jönnek a vásárlók? Jobb, ha tudja, nem mindegy hova érkeznek látogatói. A figyelem olyan kincs, amit nem kaphat meg vásárlóitól anélkül, hogy azonnal egyértelművé ne tenné, mit szeretne pontosan. Erre pedig nem elég egy weboldal.

Kertész Attila Mihály Kertész Attila Mihály



Felejtse el a Facebookot, ide regisztrálja cégét!
 

Felejtse el a Facebookot, ide regisztrálja cégét!

Évekkel ezelőtt a Facebookot csak néhány innovatív vállalat használta reklámozási célokra, ma már a legtöbb cég jelen van rajta, azonban a fiatalok egyre inkább egy másik közösségi média oldalt nyitnak meg, amikor kezükbe kerül okostelefonjuk.

Kertész Attila Mihály Kertész Attila Mihály