Híres lett a susnyás közepére épített bizarr metróállomás – fotók
Szó szerint a semmi közepére építették a metróállomást. 2015. októberi megnyitása óta a környék nem fejlődött, maradt a susnyás és az erdő.
Szó szerint a semmi közepére építették a metróállomást. 2015. októberi megnyitása óta a környék nem fejlődött, maradt a susnyás és az erdő.
Mi lehet ez a gyufásskatulyánál kisebb, kocka alakú készítmény, ez a furnérlemezes valamire hasonlító valami? Ez az idegen alkatrész, ami nem is alkatrész? És vajon hogy szorulhatott a metróajtóba? A fakocka-gate-ről Bolla Tibor adott fergeteges magyarázatot a Klubrádiónak.
Ismét ajtóhiba miatt vontak ki a forgalomból egy felújított metrót a 3-as vonalon. Kiderült, egy fakocka okozta a gondot.
Ismét megkapták a hatósági engedélyt a Pandának becézett fekete-fehér szerelvények, amelyekkel sok baj volt korábban.
A tajpeji metrókocsik az utóbbi időben kicsit átalakultak, sportosabbak és látványosabbak lettek a közelegő 29. Universiade apropóján.
A metrósofőr éppen ebédelt, amikor a baleset történt, és semmit nem vett észre az egészből. A nőt súlyos sérülésekkel vitték kórházba. Figyelem, a videót csak erős idegzetűeknek ajánljuk!
Egy korábbi autóbalesetből eredő agysérülés, illetve az alkohol és kábítószer fogyasztása együttesen csökkentette a bolgár férfi beszámíthatóságát.
Egymilliárd forint felett jár a metrókat felújító cégtől követelt kötbér, a BKV-vezér szerint mégis csak hisztériakeltésről van szó. Ő már csak tudja, a Tv2-n a biztonság kedvéért többször elismételték, hogy nála nincs hitelesebb ember a kérdésben. A szerelvényeket éjszakánként tesztelik, az ajtók állítólag már csak akkor nyílnak ki, amikor kell. És a héten visszatérhetnek a forgalomba, bár még hétfőn is érkeznek újabb orosz mérnökök a megjavításuk érdekében.
Miért egy szerződés, ha annak épp a károsult nem szerez érvényt? Mint a hvg.hu megtudta: napi 23 ezer euró kárátalányt követelhet a BKV szerelvényenként az orosz Metrowagonmash-tól a forgalomból múlt pénteken kivont járművek után. A budapesti városvezetést azonban inkább az zavarja, hogy az oroszok késlekednek a többi szerelvény leszállításával. Márpedig a szoftverhiba elhárítása nélkül azok is csak állnának a depóban.
Mert a nők kisebb termetüknél, törékenyebb testalkatuknál fogva nehezebben viselik a nagy zsúfoltságot.
Most átvizsgálják az összes felújított metrószerelvényt, de "optimális esetben" a jövő hét második felében újra forgalomba állhatnak. Addig is maradnak a régi jó füstölő szovjet metrókocsik.
Bolla Tibor, a BKV vezérigazgatója megerősítette az Index azon értesülését, hogy az összes felújított orosz metrószerelvényt kivonják a forgalomból a Nemzeti Közlekedési Hatóság utasítására.
Minden csak nézőpont kérdése, a 3-a metróban tapasztalható, receptkönyvbe illő hőfoki állapotok igazából alacsonyak, ha a mobilszaunázás oldaláról nézzük a dolgot.
Magunk gyártanánk új kisföldalatti-, fogaskerekű- és HÉV-szerelvényeket, mellékvonali vasúti és intercity kocsikat és legalább 3000 hazai buszt 2019-ig az elfogadott kormányprogramok szerint. Megnéztük, hogy mégis hol, hogyan és miből.
Már megint probléma van a felújított orosz metrókkal. Múlt héten mindkét oldalon kinyitotta az egyik szerelvény a megállóban az ajtajait, azóta ezt ugyan megoldották, de továbbra is nap mint nap előfordul, hogy kisebb ajtómizériák miatt ki kell szállítani az utasokat, és garázsba megy a forgalomból valamelyik régi-új orosz vonat.
A londoni metróhálózat térképe világhírű, a valóságban azonban rá sem ismernénk, annyira kusza és bonyolult.
A föld alatti metrómegálló is egy grúz-izraeli cégcsoport kezébe kerül, bár terveik nyilván az állomás fölé magasodó irodaházzal vannak. A cég tulajdonosa, Michael Gagel Habony Árpád barátja – írja a Heti Válasz.
Egyelőre nem tudni, hogy karbantartáshoz, felújításhoz vagy esetleg valamilyen más célra kellenek az alkatrészek.
Az interneten máris megjelentek a 3-as metró ledöglésén élcelődő mémek.