Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

#márkaérték

HVG Extra Business Business magazin

A márka nem csak az, amit állít magáról

Miközben kutatások szerint a márkázás új korszakába, az „élménymárka” korába léptünk, egy Gartner-előrejelzés szerint 2020-ra a márkák és a fogyasztók közötti interakció a digitális térben fog megtörténni. De vajon felépíthető-e emocionális márkaélmény emberi kapcsolatok nélkül?

hvg.hu Autó

Semmi sem árt a Toyotának

A japán autógyár visszanyerte erejét, mint a világ legerősebb autómárkája; értéke jelenleg 26 milliárd dollár.

Lassan felszakad a köd, erős szelet kapunk helyette

Lassan felszakad a köd, erős szelet kapunk helyette

Meghalt Wayne Osmond

Meghalt Wayne Osmond

Szíriában tárgyalt a német és a francia külügyminiszter

Szíriában tárgyalt a német és a francia külügyminiszter

Luke Littler megismételte a legendás Phil Taylor bravúrját, összejött az álomdöntő a darts-vb-n

Luke Littler megismételte a legendás Phil Taylor bravúrját, összejött az álomdöntő a darts-vb-n

„Saját” KFC-t kaphat Paks II.

„Saját” KFC-t kaphat Paks II.

Egyre kevesebb a dohánybolt, több száz településen már nincs is

Egyre kevesebb a dohánybolt, több száz településen már nincs is

Luke Littler megcsinálta, ő lett minden idők legfiatalabb dartsvilágbajnoka

Luke Littler megcsinálta, ő lett minden idők legfiatalabb dartsvilágbajnoka

Meglepő névvel jöhet ki a legolcsóbb iPhone, és már azt is sejteni, mennyibe fog kerülni

Meglepő névvel jöhet ki a legolcsóbb iPhone, és már azt is sejteni, mennyibe fog kerülni

Higgyünk MI-Sachának? Nem tesz jót a Netflix kreatív filmjének a mesterséges intelligencia

Higgyünk MI-Sachának? Nem tesz jót a Netflix kreatív filmjének a mesterséges intelligencia

A címlapról ajánljuk