Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

#márkaérték

HVG Extra Business Business magazin

A márka nem csak az, amit állít magáról

Miközben kutatások szerint a márkázás új korszakába, az „élménymárka” korába léptünk, egy Gartner-előrejelzés szerint 2020-ra a márkák és a fogyasztók közötti interakció a digitális térben fog megtörténni. De vajon felépíthető-e emocionális márkaélmény emberi kapcsolatok nélkül?

hvg.hu Autó

Semmi sem árt a Toyotának

A japán autógyár visszanyerte erejét, mint a világ legerősebb autómárkája; értéke jelenleg 26 milliárd dollár.

Takács Katalin: baloldalra vagyok tolva, akármennyire szeretem a jobboldali kollégáimat

Takács Katalin: baloldalra vagyok tolva, akármennyire szeretem a jobboldali kollégáimat

Kétszer kellett megmenteni egy turistát a Fudzsin, mert visszament a telefonjáért

Kétszer kellett megmenteni egy turistát a Fudzsin, mert visszament a telefonjáért

Mi a titka a Liverpool történelmi bajnoki címének?

Mi a titka a Liverpool történelmi bajnoki címének?

Cicciolina hazaköltözik, ha Magyar Péter megnyeri a választást

Cicciolina hazaköltözik, ha Magyar Péter megnyeri a választást

Mit érdemes tudni a lakossági hitelekről? - Kasszakulcs

Mit érdemes tudni a lakossági hitelekről? - Kasszakulcs

Megdőlt a női maratonfutás világcsúcsa Londonban – videó

Megdőlt a női maratonfutás világcsúcsa Londonban – videó

25 éves 3-as BMW, mégsem fog a kor ezen a gyönyörű Alpina B3 kupén

25 éves 3-as BMW, mégsem fog a kor ezen a gyönyörű Alpina B3 kupén

Kiderült, mikor kezdődik a pápaválasztás

Kiderült, mikor kezdődik a pápaválasztás

Több mint 30-szor gyújtott be a NASA a „majdnem-hajtóművet”, és erre nagyon jó oka volt

Több mint 30-szor gyújtott be a NASA a „majdnem-hajtóművet”, és erre nagyon jó oka volt

A címlapról ajánljuk