Bármiből lehetett Gucci egy budapesti piacon, amíg oda nem értek a NAV ellenőrei
Nemcsak a márkásnak beállított ruhákat találták meg a pénzügyőrök, de a hamisításhoz használt berendezéseket is.
Nemcsak a márkásnak beállított ruhákat találták meg a pénzügyőrök, de a hamisításhoz használt berendezéseket is.
Egyetértenek azzal az üzenettel, hogy a család az család.
A koronavírus-járvány sok szempontból megváltoztatta az életünket, még olyan területeken is, amelyekre sosem gondolnánk. Például, hogy miként viszonyulunk a különböző technológiai szolgáltatásokhoz, termékekhez, és hozzájuk viszonyítva más márkákhoz.
A Forbes szerkesztősége és a magazin által felkért szakértők szerint a Sziget a legmenőbb magyar márka, utána a Prezi, majd a BP Clothing/BDPST következik.
A legkisebb is számít, just do it, have a break, have a KitKat - ismerős? Akkor nem okozhat gondot a Buzzfeeden közzétett konzumteszt sem. A kívzt pindurit mégis nehezíti, hogy a teszt angol nyelvű, és egy-egy Magyarországon kevésbé elterjedt márka jelmondatát is fel kell ismerni.
Már a különböző márkák logói is szokszor úgy vannak létrehozva, hogy vonzzák az emberek szemét. A mindennapi életben körül vagyunk véve különböző vizuális jelekkel, melyek vásárlásra ösztönöznek minket anélkül, hogy tudnánk erről.
A Goldman Sachs befektetési bank és a Teen Vogue magazin összefogott, és kutatást készített, mely alapján meghatározták az amerikai fiatal lányok által legkedveltebb 50 márkát. A tinik véleménye azért is lehet fontos, mivel az ezredforduló tájékán születettek a következő 5 évben egyre többet költenek majd ruházkodásra, ám ehhez már egyre kevesebb saját pénzük lesz.
A Videoton és a Herendi lettek idén a legkiválóbb hazai márkák a MagyarBrands kutatása szerint. A tradíció, a tulajdonosi összetétel, a menedzsment, a foglalkoztatás, a reputáció, az identitás és az ismertség szempontjából értékelték a vállalatokat.
Az elkövetkező hónapokban több Sole elnevezésű termékét Mizo márkanév alatt hozza forgalomba a Sole-Mizo Zrt., a márkák közötti átcsoportosítástól forgalmának növekedését várja a tejipari vállalat.
Igaz, hogy a Google Plus még nem elérhető mindenki számára, de a Google már figyelmeztette a márkákat, hogy ne készítsék el egyelőre a márkák profiloldalait.