szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Forbes szerkesztősége és a magazin által felkért szakértők szerint a Sziget a legmenőbb magyar márka, utána a Prezi, majd a BP Clothing/BDPST következik.

Az októberben megjelenő Forbes magazin listázza a legmenőbb magyar márkákat. A listáról, amelyet a lap munkatársai és felkért szakértők állították össze, az Origo számolt be előzetesen.

A lista első helyén a Sziget végzett, az indoklás szerint azért, mert évtizedes múltra tekint vissza, mégis képes megújulni. 2014-ben a márka 351 millió forintot hozott tulajdonosának.

Stiller Ákos

A második helyen az itthon kevesek által használt, külföldön viszont a magyar startupvilág előretolt bástyájaként működő Prezi végzett.

A lista harmadik helyezettje a BP Clothing/BDPST: a ruhamárka a budapesti lokálpatriotizmusra épít.

A negyedik a Ustream nevű IT-cég lett.

Az ötödik a Cserpes Sajtműhely.

Fülöp Máté

A hatodik a régió fapados társasága, a Wizz Air

A hetedik a Művészetek Palotája, azaz most már Müpa.

A nyolcadik a külföldön is telt házas koncerteket adó Budapesti Fesztiválzenekar.

hvg.hu

A listán a Pöttyös (Túró Rudi) és a megújult Csepel Royal is helyet kapott.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!