6 új ötlet a hosszú és egészséges élethez
Még mindig nem örök, de a most várhatónál hosszabb és egészségesebb életet ígérnek a longevity módszerei. A területen az utóbbi időben több érdekes és fontos tudományos eredmény is született.
Egyetértenek azzal az üzenettel, hogy a család az család.
A mai napon délelőtt 10 órakor több, mint negyven márka csatlakozott egyszerre a szivárványcsaládok közössége által indított, “a család, az család” kampányhoz. A kezdeményezéshez világmárkák, mint például az IKEA, a Levi’s vagy az HBO mellett magyar alapítású cégek is csatlakoztak, a többi között a Sziget, a Fruccola vagy a Netpincér.
A csatlakozással a cégek ki akarják fejezni egyetértésüket azzal, hogy egy gyereknek az a legfontosabb, hogy szeretetteljes környezetben, családban nőjön fel. A márkák különböző formában fejezik ki a támogatásukat: vannak olyanok, amelyek a közösségi média felületükön osztanak meg egy-egy üzenetet vagy a #acsaládazcsalád kezdeményezés jelképét, a három szivárványszínű figurát. De olyanok is vannak, amelyek külön terméket állítottak össze erre az alkalomra.
A kampány, amelyben gyűlölködő, bántó, névtelenül feltett kérdésekre válaszoltak szivárványszülők és szakértők, eredetileg tavaly novemberben indult. Néhány hét alatt a legnagyobb elérésű magyar influenszerek álltak ki a kezdeményezés mellett, mint például az RTL műsorvezetője, Istenes Bence, vagy a TV2 egyik arca, Ördög Nóra. Az RTL Klub pedig társadalmi célú hirdetésként vetítette a filmet, illetve az újévi köszöntőjét is a családok sokszínűségének szentelte. “Őszintén megmondom, még minket is meglepett, hogy a kampánynak milyen óriási támogatottsága volt az egész társadalomban” - mondta el Pál Márton, a kezdeményezés egyik elindítója, a Szivárványcsaládokért Alapítvány képviselője.
“Rengeteg ismert és civil ember csatlakozása mellett nagyon örülök, hogy most különböző hátterű cégek, zenekarok, éttermek és egy nagykövetség is csatlakozik hozzánk. Rajtuk keresztül még több emberhez eljut az üzenetünk, hogy a család az család” - tette hozzá
A csatlakozó márkák listáját ebben a bejegyzésben lehet elolvasni:
#acsaladazcsalad ������������������������������������������������������������������������������A mai napon délelőtt 10 órakor több, mint 40 márka csatlakozott egyszerre a...
Közzétette: Szivárványcsaládokért Alapítvány – 2021. február 18., csütörtök
Még több Élet + Stílus a Facebook-oldalunkon, kövessen minket:
Még mindig nem örök, de a most várhatónál hosszabb és egészségesebb életet ígérnek a longevity módszerei. A területen az utóbbi időben több érdekes és fontos tudományos eredmény is született.
Sokszor kipróbált eszközökkel igyekszik visszacsábítani híveit a választások előtt az Orbán-kormány
A legnagyobb orosz aranybányászati cég is Konsztantyin Sztrukové volt.
Magyar Péter felemelkedése önmagában csak az egyik oka annak, hogy a miniszterelnök alatt szemlátomást inog a szék.
A miniszterelnök lánya szerint gyerekei magánéletét állítják célkeresztbe.
A tervet Magyarországra szabták.
A hőmérő is 30 fok fölé kúszik.
A fiú fiatalabb testvéreivel játszott, akik magára hagyták, ekkor történt a baj.
Úgy tudni, az Aeroflot Minszkből Moszkvába tartó járatát lőtték meg.