A lifestyle márkák titkos fegyvere a digitális térben
A digitális marketing világában napjainkban már nem elég csupán hirdetni, a márkáknak érzelmi kapcsolatot kell teremteniük a közönségükkel.
A digitális marketing világában napjainkban már nem elég csupán hirdetni, a márkáknak érzelmi kapcsolatot kell teremteniük a közönségükkel.
Miközben a gázárak egy éve változatlanok, a Központi Statisztikai Hivatal szerint a vezetékes gázért 33,5 százalékkal kevesebbet kell fizetni, mint egy éve. Ha a KSH a gáz esetében nem értékindexet számolna árindex helyett, majdnem 11 százalék lenne az infláció.
A szaktárca 2011 óta nem finanszíroz kábítószerfogyasztással kapcsolatos kutatásokat.
Teljesen felforgatná az oktatási rendszert az a két kormányközeli stratégiai tanulmány, amely az ország versenyképességének javítását tűzte ki célul.
A nagy gyártócégek szinte kivétel nélkül a lean módszertan szerint termelnek, azaz folyamatosan fejlesztenek, miközben a veszteségek csökkentésére törekednek. A módszertan a kisebb termelővállalatoknak is hasznos lehet.
A Pécsi Tudományegyetem megállapodást kötött egy nyugdíjas szövetkezettel: innovatív módszertant alkalmazva kutatják majd az összefüggést a foglalkoztatás és az egészségi állapot között.
Mi szükséges ahhoz, hogy egy vállalat életében az elindított változástatásoktól várt eredményeket elérjük? Sok részletre kell odafigyelnünk, de talán a legfontosabb az emberi tényező! Az, hogy mennyire motivált valaki a változásra, változtatásra, rengeteg részlettől függ. A demotiváltság lehetséges rejtett okait összegezte dr. Krasz Katalin munka és szervezeti szakpszichológus.