Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
A digitális marketing világában napjainkban már nem elég csupán hirdetni, a márkáknak érzelmi kapcsolatot kell teremteniük a közönségükkel.
Az Evolut, egy dinamikusan növekvő lifestyle marketingügynökség, pontosan erre specializálódott: kizárólag lifestyle márkákkal dolgozik, és főként a nyugat-európai piacokon ér el kimagasló eredményeket.
A marketing világában az egységes és konzisztens kommunikáció kulcsfontosságú. Az Evolut ezt felismerve alkotta meg saját módszertanát, az Omnipresence stratégiát, amely a tartalomgyártás és tartalomdisztribúció közötti szakadékot hidalja át.
Ez a rendszer lehetővé teszi, hogy az ügyfelek egységes, összefüggő és hatékony, úgynevezett omnichannel kommunikációt folytassanak minden csatornán, a közösségi médiától kezdve a PPC kampányokon át egészen a hírlevelekig.
Az Evolut ügyfélportfóliója impozáns, a legkülönbözőbb iparágakból származó lifestyle márkákat foglal magába.
Az ügynökség olyan nevekkel dolgozott és dolgozik együtt, mint a Colgate-Palmolive, a Gold Haircare (Dánia) prémium hajápolási márka, amely a fenntartható és luxus szépségápolási piacot célozza meg. A Vedic Lab (Svájc) ajurvédikus szépségápolási márka. Valamint, az Alveola cégcsoport, a hazai piac meghatározó szépségipari vállalata.
Az Evolut trendformáló ügynökség, amely nemcsak követi, hanem alakítja is az új digitális marketing megoldásokat. 2020 végén Magyarországon elsőként lett hivatalos TikTok-partner, és azóta számos márkának segített a TikTokon felnőni, kihasználva a platform egyedi lehetőségeit a fiatalabb célcsoportok elérésére.
2025-ben pedig ismét az országban az elsők között kezdte el a User-Generated Content (UGC) videók gyártását. Míg Nyugat-Európában és az Egyesült Államokban ez már bevett stratégia, Magyarországon még gyerekcipőben jár. Az Evolut felismerte, hogy az autentikus, valós fogyasztói élményeket bemutató tartalmak kulcsszerepet játszanak a márkahűség és az elköteleződés növelésében.
A kampánymenedzsment egyre inkább AI-alapú, a részletes manuális optimalizáció szerepe csökken, viszont a kreatív koncepció és a vizuális identitás soha nem volt ilyen fontos a lifestyle márkamenedzsmentben
– mondta Farkas Zsolt, az Evolut ügyvezetője és társalapítója.
A digitális marketing jövője egyértelműen a mesterséges intelligencia (AI) és a kreatív stratégia szimbiózisában rejlik. Az automatizált kampánymenedzsment egyre nagyobb szerepet kap, de az igazán sikeres márkák azok lesznek, amelyek érzelmi kapcsolódást teremtenek a fogyasztóikkal – legyen szó vizuális identitásról, kreatív narratíváról vagy a közösségépítés erejéről.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
Az Alzheimer-kór sokkal több nőt érint, mint férfit. Ennek oka nem az, hogy a nők tovább élnek, hanem a hormonháztartásuk sajátossága. Megfelelő életmóddal azonban a kognitív képességek hanyatlása megelőzhető – állítja új könyvében Lisa Mosconi agykutató.
Ujvári Imre szerint a Tisza Párt rendezvényén nem fizettek az áramért, és autóval hajtottak be egy természeti parkba.
A fogvatartott valószínűleg felkasztotta magát.
A külügyminisztérium pályázatán egy eleve gyanús cég nyert.