Régi Ladának tűnhet, de nagyobb kincs ez a remek oldtimer
A 70-es évek elején egy ilyen 80 lóerős Fiat igen menőnek számított, és 2023-ban is egyre többen utána fordulnak.
A 70-es évek elején egy ilyen 80 lóerős Fiat igen menőnek számított, és 2023-ban is egyre többen utána fordulnak.
Az alaphelyzetben sem éppen gyenge MC20 a jelek szerint egyre népszerűbb a tuningcégek körében.
A modern és retró stílusjegyeket egyaránt felvonultató Giulia SWB Zagatóval a legfőbb probléma, hogy egyetlen példány készült belőle.
Íme a 725 lóerős szívó V12-es motorral szerelt Purosangue első tuningverziója.
Az elsősorban városi használatra szánt kisautó 11 éve töretlenül sikeres a saját hazájában.
A legendás olasz sportkocsi ezen példányával eddig kevesebb mint 5 ezer kilométert tettek csak meg.
A vadonatúj De Tomaso V12-es szívómotorja egészen 12 300-as fordulatszámig elforgatható.
Egyelőre még nem tudni, hogy ki veszi majd át Mattia Binotto helyét.
Az egyszemélyes olasz hibrid végsebessége meghaladja a 350 km/h-t.
A 725 lóerős Purosangue jelentősen többe kerül, mint a Lamborghini Urus vagy az Aston Martin DBX.
Sportosabb külsővel és nagyobb teljesítménnyel támad a tuningolt Fiat 500e.
Ez a vörös fényezésű olasz sportkocsi 3 évtizeddel tekeri vissza az idő kerekét.
A közel 4 évtizedes múltra visszatekintő olasz sportkocsit alig több mint 5 ezer kilométerrel kínálják eladásra.
Íme a megoldás azoknak, akik az MC20 gyári alapváltozatát esetleg egy kicsit unalmasnak találják.
Kipróbáltuk, hogy hogyan muzsikál a gyakorlatban az olasz gyártó maximálisan trendi, nem egyszerűen csak SUV, hanem hibrid SUV modellje, a Levante kistestvérének tekinthető 300 lóerős Grecale, mely a valóságban nagyobb, mint gondolnánk.
Ilyen az, amikor a praktikum, a luxus, a teljesítmény és a meghökkentő design kéz a kézben jár egymással.
Az olasz gyártó kínálatában a jövőben már csak villanymotorral kiegészített hajtású új modellek lesznek.
Az olasz gyártó szabadidő-autóját alaposan kiszélesítették és hatalmas kerekeket szereltek rá.
Az olasz gyártó új fényszóróval és digitális műszeregységgel modernizálta szedánját és divatterepjáróját.
A zöld rendszámos olasz újdonság 761 lóerős teljesítményt és 1350 Nm-es nyomatékot szabadít rá az aszfaltra.