A világ legerősebb SUV-ját mostantól a Ferrari kínálja, villany és turbó nélkül
A szupersportos olasz szabadidő-autó V12-es motorja bőven több mint 700 lóerős teljesítménnyel rendelkezik.
A szupersportos olasz szabadidő-autó V12-es motorja bőven több mint 700 lóerős teljesítménnyel rendelkezik.
A remek biturbó V6-os benzinmotorban sikerült még találni néhány extra lóerőt.
A Pagani bemutatta az immár 11 éves múltra visszatekintő Huayra utódját, az Utopiát.
Hazánkba is érkezett egy példány a Giulia erősen limitált sorozatú kőkemény sportverziójából.
Az újkori GTO 200 lóerővel erősebb a 80-as évekbeli eredeti modellnél.
A 630 lóerős olasz szupersportkocsinak nem meglepő módon alaposan megkérik az árát.
Itt a megoldás azok számára, akik a nemrég debütált 666 lovas Urus Performante produkciójával sem teljesen elégedettek.
Az eddiginél nagyobb teljesítmény mellé csökkentett tömeg és új aerodinamikai csomag társul.
Alapáron 4 hengert és lágyhibrid technikát virít a sportos kivitelben biturbó 6 hengeres élvezeteket nyújtó Grecale, melynek műszerfalán olyannyira új szelek fújnak, hogy már a mutatós óra sem analóg.
Az erősen limitált mennyiségben gyártandó modell receptje az alacsony tömegről és a nagy teljesítményről szól.
A szupermodern Delta HF Integrale olyan stílusos külsőt kapott, hogy gyakorlatilag mindegy is, hogy mi hajtja.
A Pagani a jelek szerint totálisan szembe megy az autóipar aktuális trendjeivel.
A Pininfarina Battista kevesebb mint 2 másodperc alatt katapultál 0-ról 100 km/h-ra.
Itt a megoldás azok számára, akik esetleg túl visszafogottnak találják a Lamborghini divatterepjárójának külsejét.
Az újdonság bőven kevesebb mint 3 másodperc alatt katapultál álló helyzetből 100-as tempóra.
Az erősítőkúrán átesett plugin hibrid újdonság teljesítménye jelentősen meghaladja az 1000 lóerőt.
A megfelelő pénzmennyiség birtokában most bárki lecsaphat erre a remek állapotnak örvendő 30 éves olasz szupersportkocsira.
A két turbóval megfújt V8-as benzinmotorban a szakemberek találták még 160 eddig szunnyadó lóerőt.