2,6 másodperc alatt 0-ról 100-ra, ezt tudja a legújabb tuning Ferrari
Az újdonság a 0-200-as sprintet is kevesebb, mint 8 másodperc alatt abszolválja.
Az újdonság a 0-200-as sprintet is kevesebb, mint 8 másodperc alatt abszolválja.
A hatalmas leszorítóerőt termelő újdonság igen gyorsnak ígérkezik a versenypályákon.
Az erős motorral és egyedi aerodinamikai szettel felvértezett kisautó ritkán jön majd szembe az utakon.
A sorozat kedvéért átfényezett Testarossa eddig kevesebb, mint 10 ezer kilométert hagyott maga mögött.
A hibrid hajtásláncú Ferrari 296 GTB nyitható tetős változatban is igen jól mutat.
A brit futballsztár egykori sportkocsiját az olasz zászló színei ékesítik.
A szuperkönnyű versenyautót egy 3 literes 4 hengeres motor mozgatja.
Mutatjuk, hogy körülbelül hogyan fest majd az olasz gyártó második szabadidőautója.
Ez a bőven 700 lóerő feletti motorral szerelt kivitel a normál F40-nél is sokkal ritkább.
A messze 500 lóerő feletti olasz szupersportkocsi eddig kevés kilométert hagyott maga mögött.
A már közúton tesztelt újdonság teljesítménye 700 lóerő körül alakul.
Hivatalos képeken látható a Levante kistestvérének prototípusa.
A bőven 10 ezer fölé forgatható motorral szerelt versenyautó a 90-es évek közepére repít vissza bennünket.
A Murciélago ezen csúcsmodelljéből kevesebb mint 200 példány készült.
Alacsony tömeg, véglegetekig optimalizált aerodinamikai csomag és erős motor – ilyen a legfrissebb Huracán.
Ezzel a 12 hengeres motorral szerelt olasz szupersportkocsival évente átlagosan kevesebb, mint ezer kilométert tettek meg.
A legendás autó ezen példánya akár 300 millió forintnál is többet érhet.
A Ferrari SF90 megnövelt teljesítményű kivitele akár 350-nel is képes száguldani.