Kémfotókon a legújabb nyitható tetejű Ferrari
A jelek szerint már nem kell sokat várnunk a 296 GTS hivatalos leleplezésére.
A jelek szerint már nem kell sokat várnunk a 296 GTS hivatalos leleplezésére.
Itt a megoldás azoknak, akik a 6,3 literes szívó V12-es motort esetleg túl gyengének találták.
Nem meglepő módon az újdonság "személyében" egy teljesen önvezető elektromos autóhoz van szerencsénk.
Az éppen új gazdára váró apró járgány kicsit olyan, mintha a Citroën Méhari és a Fiat 126 szerelemgyereke lenne.
A kupé és roadster változatban elérhető újdonság a valaha készült legerősebb közúti nem hibrid Lambo.
Az újdonság a 0-200-as sprintet is kevesebb, mint 8 másodperc alatt abszolválja.
A hatalmas leszorítóerőt termelő újdonság igen gyorsnak ígérkezik a versenypályákon.
Az erős motorral és egyedi aerodinamikai szettel felvértezett kisautó ritkán jön majd szembe az utakon.
A sorozat kedvéért átfényezett Testarossa eddig kevesebb, mint 10 ezer kilométert hagyott maga mögött.
A hibrid hajtásláncú Ferrari 296 GTB nyitható tetős változatban is igen jól mutat.
A brit futballsztár egykori sportkocsiját az olasz zászló színei ékesítik.
A szuperkönnyű versenyautót egy 3 literes 4 hengeres motor mozgatja.
Az újdonság kettővel kevesebb hengerrel bír, mint az F8 Tributo, de a hibrid technika miatt jelentősen erősebb annál.
Mutatjuk, hogy körülbelül hogyan fest majd az olasz gyártó második szabadidőautója.
Ez a bőven 700 lóerő feletti motorral szerelt kivitel a normál F40-nél is sokkal ritkább.
A messze 500 lóerő feletti olasz szupersportkocsi eddig kevés kilométert hagyott maga mögött.
A már közúton tesztelt újdonság teljesítménye 700 lóerő körül alakul.
Hivatalos képeken látható a Levante kistestvérének prototípusa.
A bőven 10 ezer fölé forgatható motorral szerelt versenyautó a 90-es évek közepére repít vissza bennünket.
A Murciélago ezen csúcsmodelljéből kevesebb mint 200 példány készült.