Árral szemben: a lehető legkevesebb kijelző lesz az új Alfa Romeókban
A villanyosítást viszont nem tudja elkerülni a Stellantis sportos hangvételű olasz márkája.
A villanyosítást viszont nem tudja elkerülni a Stellantis sportos hangvételű olasz márkája.
A 330 lóerős Levante hivatalos hazai bemutatóját Budapesten tartották meg – ott voltunk.
Itt a megoldás azoknak, akik esetleg keveslik a Huracán valamivel 600 lóerő feletti teljesítményét.
Az újdonság alig 2,6 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.
A 2021-es új Countachból alig több mint 100 darabot gyártanak.
Ez a 71 esztendős sportkocsi egyenesen a Ferrari hőskorába repít vissza bennünket.
A hófehér olasz sportkocsi a gyártó fő tesztpilótájáé, Valentino Balbonié volt.
Nem sokkal a hivatalos leleplezés előtt láttak napvilágot a 21. századi Countach-t teljes egészében megmutató felvételek.
A 640 lóerős V10-es szívómotorral felvértezett szupersportkocsit alaposan meghajtották a német versenypályán.
Az ikonikus sportkocsi 21. századi változatáról kedvcsinálóként három részletfotót hoztak nyilvánosságra.
Nem tudni, hogy a 70 millió forintnál többe kerülő olasz sportkocsi karosszériáját mennyire viselte meg a művelet.
A bőven 800 lóerő feletti új Huayra "szíve" egy remek 6 literes V12-es motor.
A jelek szerint már nem kell sokat várnunk a 296 GTS hivatalos leleplezésére.
Itt a megoldás azoknak, akik a 6,3 literes szívó V12-es motort esetleg túl gyengének találták.
Nem meglepő módon az újdonság "személyében" egy teljesen önvezető elektromos autóhoz van szerencsénk.
Az éppen új gazdára váró apró járgány kicsit olyan, mintha a Citroën Méhari és a Fiat 126 szerelemgyereke lenne.
A kupé és roadster változatban elérhető újdonság a valaha készült legerősebb közúti nem hibrid Lambo.