Friss kémvideón a Ferrari alaposan bepiszkított első SUV-ja
Az újdonság hivatalos leleplezésére várhatóan néhány hónapon belül sor fog kerülni.
Az újdonság hivatalos leleplezésére várhatóan néhány hónapon belül sor fog kerülni.
Az elsősorban városi használatra szánt új modell sokkal halkabb dízel riválisainál, és LPG, valamint CNG verzióban is elérhető. Testközelből ismerkedtünk meg az új Piaggio Porter NP6-tal, melyben a sofőr konkrétan a motor felett foglal helyet.
Minden jel arra mutat, hogy hamarosan feltűnik a színen a legendás Cizeta-Moroder V16T szupermodern 2022-es verziója.
Itt a megoldás azok számára, akik a 296 GTB-t esetleg túl szerény teljesítményűnek találják.
Az 1976-os szupersportkocsival eddig alig több mint 50 ezer kilométert tettek meg.
A különleges olasz sportkocsit a szaúd-arábiai uralkodónak készítették.
Nem meglepő módon a szabadidő-autó kategóriás Urus a legkelendőbb modell.
Ezzel az egyedi olasz sportkocsival nem nehéz kitűnni a szürkén hömpölygő forgalomból.
Nem ez a legerősebb és nem is ez a leggyorsabb olasz járgány, de a vezetése garantáltan komoly élvezetet jelent.
A szalonállapotú és hamarosan oldtimer korba lépő olasz sportkocsiért közel 300 ezer eurót kérnek.
A 31 esztendős olasz szupersportkocsi igen komoly értéket képvisel.
A retró húrokat megpengető új versenyautót nem meglepő módon villanymotor mozgatja.
A tuningmesterek mind a külsőhöz, mind a motorhoz nagyon óvatosan nyúltak hozzá.
Az olasz gyártó első SUV modelljét várhatóan jövőre mutatják majd be hivatalosan.
Ezzel az egyedi formatervű olasz sportkocsival a világ bármely pontján villámgyorsan az érdeklődés középpontjába lehet kerülni.
A V12-es erőforrás nem tűnik el a gyártó kínálatából, de a jövőben már csak elektromos rásegítéssel lesz elérhető.
Az olasz gyártó már idén bemutatta volna új kompakt szabadidő-autóját, de keresztülhúzták a számításait.
A 25 ezer munkaóra alatt elkészített négykerekű időgép belsejét is felfedik az új képek.
A Stelvio limitált szériás új változata egy 60-as években debütált régi Alfa Romeónak állít emléket.
Itt a bizonyíték arra, hogy egy modern sportautóba még 2021-ben sem feltétlenül kell 1000+ lóerő.