Egyetlen példányban készült 39 éves Ferrari vár új gazdára
A különleges olasz sportkocsit a szaúd-arábiai uralkodónak készítették.
A különleges olasz sportkocsit a szaúd-arábiai uralkodónak készítették.
Nem meglepő módon a szabadidő-autó kategóriás Urus a legkelendőbb modell.
Ezzel az egyedi olasz sportkocsival nem nehéz kitűnni a szürkén hömpölygő forgalomból.
Nem ez a legerősebb és nem is ez a leggyorsabb olasz járgány, de a vezetése garantáltan komoly élvezetet jelent.
A szalonállapotú és hamarosan oldtimer korba lépő olasz sportkocsiért közel 300 ezer eurót kérnek.
A 31 esztendős olasz szupersportkocsi igen komoly értéket képvisel.
A retró húrokat megpengető új versenyautót nem meglepő módon villanymotor mozgatja.
A tuningmesterek mind a külsőhöz, mind a motorhoz nagyon óvatosan nyúltak hozzá.
Az olasz gyártó első SUV modelljét várhatóan jövőre mutatják majd be hivatalosan.
Ezzel az egyedi formatervű olasz sportkocsival a világ bármely pontján villámgyorsan az érdeklődés középpontjába lehet kerülni.
A V12-es erőforrás nem tűnik el a gyártó kínálatából, de a jövőben már csak elektromos rásegítéssel lesz elérhető.
Az olasz gyártó már idén bemutatta volna új kompakt szabadidő-autóját, de keresztülhúzták a számításait.
A 25 ezer munkaóra alatt elkészített négykerekű időgép belsejét is felfedik az új képek.
A Stelvio limitált szériás új változata egy 60-as években debütált régi Alfa Romeónak állít emléket.
Itt a bizonyíték arra, hogy egy modern sportautóba még 2021-ben sem feltétlenül kell 1000+ lóerő.
31 év alatt mindössze 45 ezer kilométert tettek meg ezzel a biturbó motorral felvértezett olasz sportkocsival.
Az olasz gyártó nemcsak 2021-es, hanem eredeti formájában is feltámasztotta a legendás szupersportkocsit.
A 630 lóerős olasz szupersportkocsi a német autópályán mutatja meg tudását.
A két újdonság az 1949-es 6C 2500 SS Villa d'Este szellemiségében készült.
Az olasz gyártó ameddig csak lehet ki fog tartani a 12 hengeres motorok mellett.