A feketénél is feketébb: videón a világ legsötétebb Ferrarija
Ezen az olasz sportkocsin garantáltan nem csillan meg a napfény.
Ezen az olasz sportkocsin garantáltan nem csillan meg a napfény.
Egy hátsókerék-hajtású bivalyerős szedán, mely fittyet hány a szén-dioxid-kvótára és hangosan ordítja bele olaszul a világba, hogy ide nekem az összes kanyarral! De ha kell, akkor csendben elvihetjük vele az oviba a gyerekeket.
A Lego és a Ferrari együttműködése közel 25 esztendőre tekint vissza, az első közös Technic szettre azonban egészen mostanáig kellett várnunk. Teszten a legújabb 18+ besorolású Lego, egy Ferrari 488 GTE.
A Ferrari 812 Competizione két változatából alig több mint 1500 példány fog készülni.
A Bertone tervezte X1/9 az egyetlen középmotoros hátsókerék-hajtású Fiat, és most ebből a szériából vár gazdára egy alig használt közel 4 évtizedes példány.
A Carlex Design munkatársai egyedi módon nemesítették az olasz sportkocsi belsejét.
A 660 lóerős szívó V12-es motorral szerelt Enzo ritka látvány Magyarországon.
Alacsony tömeg, erős motor, hátsókerék-hajtás, kézi váltó – ez lehet az újdonság sikerreceptje.
Az olasz gyártó egy-egy új szemrevaló változatot mutatott be a Ghibliből és a Levantéból.
Ez a piros sportkompakt a Lancia talán legszebb éveibe repítheti vissza új tulajdonását.
Minden valószínűség szerint ez az olasz gyártó utolsó turbó és hibrid technika nélküli V12-es modellje.
Az olasz sportkocsinak nem csak a motorját piszkálták meg, a külsejét is módosították.
A többek közt az aktuális Seat Leon formatervéért is felelős szakember gyorsan munkahelyet vált.
A dízelt váltó Levante Hybrid kevesebbet fogyaszt a normál benzines változatnál és könnyebb is annál, de odaveszett a 6 hengeres orgánuma. Viszont még van valami hangja, ellentétben a hamarosan érkező első teljesen elektromos Maseratitól.
A több mint 30 esztendős olasz sportkocsi eddig kevesebb, mint 8 ezer kilométert hagyott maga mögött.
Az eddig sem volt kérdés, hogy az olaszok nagyon értenek a designhoz, most viszont azt is bebizonyították, hogy a villanyautók gyártásához is konyítanak. Kicsi és nem túl erős, de egész messzire gurul és gyorsan megszerethető az új Fiat 500.
Az összkerékhajtású hibrid Purosangue-ot előreláthatólag jövőre mutatják majd be.
A 80-as évek végén készült szupersportkocsival eddig kevesebb, mint 20 ezer kilométert tettek meg.
Körülbelül így mondják olaszul azt, hogy Volkswagen Golf GTI, avagy mutatjuk, hogy milyen egy patika állapotú Fiat Ritmo 130 TC Abarth egyenesen 1983-ból.
Az olasz sportkocsi villanymotoros rásegítés nélkül produkál lehengerlő teljesítményt.