Digitális műszerfallal hódít ez a 34 éves Lancia
A 90-es évek elején abszolút jövőbe mutatónak számított a Lancia Dedra optoelektronikus műszerfala.
A 90-es évek elején abszolút jövőbe mutatónak számított a Lancia Dedra optoelektronikus műszerfala.
A biturbó V6-os “szívű” Ferrari 296 GTB szélessége nem kevesebb, mint 12 centiméterrel gyarapodott.
Az őszinte benzines hajtásláncú 12 hengeres szupersportkocsiból kevesebb, mint 20 példány készül, és közel félmilliárd forintot kérnek érte.
A Pininfarina Battista Targamericában helyet foglalók a legnagyobb csendben és irtózatos gyorsulás mellett kabriózhatnak.
Immár mozgás közben is megtekinthető a Huracánt váltó 900 lóerős Temerario.
Manila Esposito, Alice D’Amato, Angela Andeoli, Giorgia Villa és Elisa Iorio arca mindent elárult arról, mit éreztek, amikor megtudták, hogy ezüstöt vihetnek haza Párizsból.
A Pagani Utopia vadonatúj roadster verziójának különlegessége, hogy egyetlen grammal sem nehezebb a kupé változatnál.
Megkezdődött a tisztán elektromos és lágyhibrid hajtásláncokkal gyártott olasz szabadidő-autó itthoni forgalmazása.
Már nem kell sokat várnunk a Lamborghini Huracán utódjának hivatalos leleplezésére.
Ki mondta, hogy az autógumiknak csak a mintázatát és a keverékét lehet fejleszteni?
A látványos megjelenésű Alfa Romeo TZ3 olyan ritka, hogy sokan nem is tudnak a létezéséről.
Stílusos formában ünneplik meg a Fiat fennállásának 125. évfordulóját a Budapesthez közeli tó partján.
Az erősen limitált szériás Ferrari SF90 XX Spider nyitható tetővel kombinálja az 1000 feletti hibrid lóerőt.
Az igen kellemes lóerő/kilogramm arányú kompakt képzeletben jó néhány évtizeddel visszatekeri az idő kerekét.
A közel 120 millió forintos MC20 Cielo remek biturbó V6-os benzinmotorjában sikerült még találni néhány extra lóerőt.
Az Alfa Romeo Junior nemcsak elektromos, hanem lágyhibrid technikával is elérhető.
A Lancia Ypsilon Rally 4 HF raliautóval a Group Rally4-ben lehet majd rajtvonalhoz állni.
A Stellantis konszern olasz márkája egy új hot hatch modellel rukkolt elő, mely izgalmasnak tűnik, de sokak bánatára teljesen hangtalan.
A 80-as évek közepén készült Countach LP5000 QV nemcsak a hátán visel jókora légterelőt.
A Fiat Topolino mikróautók az olasz hatóságok szerint félrevezető trikolórt viselnek magukon.