#online hirdetés








Végre megszűnik az egyik legidegesítőbb dolog a YouTube-on
 

Végre megszűnik az egyik legidegesítőbb dolog a YouTube-on

A felhasználókat idegesíti, hogy tizenhetedjére látják ugyanazt, de valójában a hirdetőknek sem jó, ha olyanokra mennek el a fizetett „reklámlevetítések”, akik tizenhatszor már végigunatkozták a reklámot, és nem érdekli őket az abban bemutatott újdonság. Mindkét oldal jól járhat a YouTube új eszközével.

hvg.hu hvg.hu





Nem hirdet nácik és kamuhírek mellett a Vodafone
 

Nem hirdet nácik és kamuhírek mellett a Vodafone

Annak érdekében, hogy a Vodafone hirdetései, megjelenései különböző gyűlöletbeszédekkel és hamis hírekkel ne jelenhessenek meg többé egy platformon, a vállalat új, globális szabályokat jelentett be. A már hatályban lévő új szabályok egyértelműen rögzítik, hogy mit ért a Vodafone gyűlöletbeszéd és hamis híresztelés alatt. Mindezek alapján pontosan meg lehet határozni, hogy egy felület feketelistára kerüljön-e hirdetési szempontból, vagy nem.

hvg.hu hvg.hu

Honnan dől a lé? Útiterv neten hirdető vállalkozóknak
 

Honnan dől a lé? Útiterv neten hirdető vállalkozóknak

A nagyobb vállalatok ugyanúgy hirdetnek hírszájtokon, mint Facebookon és a Google rendszerében. De mit tehet, hova menjen egy jóval kisebb összegből gazdálkodó kis- és középvállalkozó, melynek a leglátogatottabb magyar médiumok szóba sem jöhetnek? És mit tehet az a cég, amelyik eleve csak egy városra vagy megyére fókuszál? Máris jönnek a válaszok.



Ez bosszantja a netezőket
 

Ez bosszantja a netezőket

Csaknem minden harmadik magyar internetezőt zavarnak a YouTube-videók alatt megjelenő hirdetések, míg a PR-cikkeket és a Google hirdetéseket hasznosnak tartjuk – derült ki egy az online reklámok megítélését vizsgáló független felmérésből. Az ügynökség kutatása arra nem kereste a választ, hogy mitől lesz jó vagy rossz egy hirdetés, ehelyett a magyar internetezőknek az egyes online hirdetési formákhoz való általános viszonyulását térképezte fel.

hvg.hu hvg.hu