#pláza

Lázadás a kereskedelemben: diszkontháború és belvárosi területszerző hadjárat
 

Lázadás a kereskedelemben: diszkontháború és belvárosi területszerző hadjárat

Egyre kevésbé divatos plázázni, a bevásárlóközpontokban – hétvégi program gyanánt – shoppingolni. A válság hatására visszafogott költések és a racionalizáltabb autóhasználat jobb helyzetbe hozzák a lakóhelyhez közeli kisebb boltokat. Ahogy a tematikus vásárlóutcákba tömörült belvárosi kereskedők is megkontrázták a bevásárlóközpontok eddig nyerő lapjait. Vajon ki nyeri ezt a partit?

hvg.hu hvg.hu

GfK: kevesebben járnak hetente plázába
 

GfK: kevesebben járnak hetente plázába

Csökkent a hetente egyszer, vagy többször plázába járók aránya, nőtt viszont azoké, akik csak havonta látogatnak bevásárlóközpontokat – derül ki a GfK Hungária legfrissebb, júliusában készült kutatásából. A GfK a változást a gazdasági válság hatásával indokolja.

MTI MTI


Nem adtak át plázát az első félévben Budapesten – nézze meg őket!
 

Nem adtak át plázát az első félévben Budapesten – nézze meg őket!

A tervezett 93 ezer négyzetméternyi kiskereskedelmi létesítményből egyet sem adtak át az első félévben Budapesten, és a vidéken tervezett 97 ezer négyzetméterből is csak 19 ezer készült el – áll a GVA Robertson ingatlanpiaci szolgáltató cég elemzésében. Nézze meg galériánkban, hol költheti pénzét a tervezettnél később!

hvg.hu hvg.hu