Nagy változás jöhet a Netflixre
Egy lapértesülés szerint már mérlegeli a Netflix, hogy miként tudná pénzzé tenni a játékos üzletágát is. Jöhetnek az alkalmazáson belüli vásárlások, valamint a reklámok is.
Egy lapértesülés szerint már mérlegeli a Netflix, hogy miként tudná pénzzé tenni a játékos üzletágát is. Jöhetnek az alkalmazáson belüli vásárlások, valamint a reklámok is.
Az előbb Dél-Amerikában, majd Ausztráliában tömeggyártott Liebig-féle sűrítményt Európa összes meghatározó gazdaságában lehetett kapni a 19. és a 20. század fordulóján, de nemcsak erről volt nevezetes, hanem a mívesen kimunkált reklámkártyáiról is, amelyeket más művészek mellett például Alfons Mucha rajzolt.
A piaci környezet azt diktálja a sörgyártóknak, hogy ne csak a férfi fogyasztókban gondolkodjanak.
Az IBM több hirdetése is nácibarát mémek és Hitlert éltető bejegyzések mellett jelent meg, ezért a cég azonnali hatállyal leállított minden kampányt a platformon. Mindez újabb érvágás az Elon Musk vezette vállalatnak.
A WhatsApp vezetője szeptemberben még cáfolta, hogy a Meta hirdetéseket akar tenni a WhatsApp üzenetküldőbe, most azonban pontosította szavait.
Az Európai Adatvédelmi Testület (EDPB) szerdán kötelező erejű határozatot fogadott el, amely megtiltja a Meta technológiai nagyvállalatnak, hogy a felhasználók személyes adatait vegye igénybe a célzott hirdetésekhez. Nincs több süti a Facebooknak.
A Google nem szeretné, ha a mesterséges intelligencia (MI) miatt kevesebb hirdetési bevétele lenne, ezért azon dolgozik, hogy a reklámokat a MI-vezérelt keresések találati oldalaiba is bepakolja.
Pedig még tizenkét hét van karácsonyig.
A kerület és a társaság csatája hónapok óta zajlik.
Pedig nehéz lenne vitatni, hogy a TV2 ad ellenszolgáltatást a miniszterelnöknek, még ha nem is anyagit.
A jelek szerint elkezdte szélesebb körben is bevezetni a YouTube a szigorítását, mellyel végleg leszámolna a hirdetésblokkolókkal a platformon.
Sarkát ettől még nem kell félteni: Rogán-Gaál Cecíliával közös cége szépen fizet.
A versenyhivatal szerint a reklám szlogenje az átlagfogyasztó számára azt sugallhatta, hogy cég termékkínálata minden egyes többi magyarországi áruházlánchoz képest ténylegesen a legolcsóbb.
Egyedi megközelítéssel igyekezne javítani a hirdetések megítélésén a világ elsőszámú streamingszolgáltatója: az unalmas, ismétlődő formátumot úgy alakítanák át, hogy azok inkább hasonlítsanak összefüggő sorozatepizódokra.
A közlekedési vállalat szerint az elhízást népszerűsíti a reklám.
Az állam közel 1 millió dollárt költött a turizmusélénkítő kampányra.
Gyűlöletcunami zúdult azokra az influencerekre, akik két hétig élvezték a kínai Shein ruhagyártó vendégszeretetét, majd megpróbálták beadni követőiknek, hogy a gyártónál minden rendben van. A Sheinnel kapcsolatban viszont korábban komoly emberi jogi vádak merültek fel, ezek pedig most az influkon csattantak.
Tovább próbálkozik a reklámblokkoló-blokkolással a YouTube, a legújabb megközelítés meghatározott számú videók megtekintése után tiltja le azokat, akik valamilyen programmal letiltják a reklámok megjelenítését.
Az Adanlytics nevű kutatócég azt állítja, a Google a videós hirdetések olyan megjelenítéséért is pénzt számított fel a hirdetőknek, amely nem felelt meg a saját irányelveinek.
Külföldi szervereken működtetett oldalakon reklámoznak Magyarországon nem engedélyezett gyógyszereket.