Ingyenessé válhat a Netflix Európában
A Bloomberg értesülései szerint a Netflix vezetősége jelenleg azt mérlegeli, adjon-e a platformhoz ingyenes, de reklámokkal tarkított hozzáférést az európai és ázsiai piacon a felhasználóknak.
A Bloomberg értesülései szerint a Netflix vezetősége jelenleg azt mérlegeli, adjon-e a platformhoz ingyenes, de reklámokkal tarkított hozzáférést az európai és ázsiai piacon a felhasználóknak.
Nem bírta ki a Samsung, hogy ne nyomjon egy fricskát az Apple-nek azután, hogy az almás cég legújabb iPad-reklámja kellemetlenül nagy port kavart.
Még nincs minden teletömve hirdetésekkel. A YouTube-nál sikeresnek ítélték a videók megállításakor megjelenő reklámok tesztjét a Google-nél, így hamarosan újabb helyen jelenhetnek meg a hirdetések a YouTube-on.
Ugye, hogy ön is bárhol felismerné a sült krumpli illatát?
A mobilos reklámblokkolókra is lecsap a YouTube, több problémába is ütközhetnek ezentúl azok, akik így kerülnék meg a platformon futó reklámokat.
Bizonyossággal állítható a Microsoftról, hogy remek reklámokat tud készíteni. Talán ezért is lepődtek meg a Copilot mesterségesintelligencia-szolgáltatás legutóbbi reklámkampányán, amelyre inkább az unalmas és monoton jelzők illenek. Lehet, hogy pont a Copilot készítette?
Évek óta tartó lejtmenetben van a magyar reklámipar, a tendencia 2023-ban is folytatódott a reklámszövetség és társszervezetei adatai alapján. Főleg az állami költés esett vissza drasztikusan.
Valamiért úgy érezte az Apple, jó ötlet egy reklámban hangsúlyozni, mennyi fotó fér el egy iPhone 15-ön – a gond csak az, hogy ma már biztosan nem „rengeteg” az alapmodellek 128 GB-ja, amiből ráadásul néhány gigányi már eleve foglalt.
Tangapapucs-tároló, beépített pitesütő és rovarelhárító rendszer. Mi kellene még egy bérelhető autóba?
Nincs menekvés: akár kétperces reklámblokkokat is végig kell néznie minden ingyenes Nvidia GeForce Now-felhasználónak ezentúl.
Hiába védi ökoszisztémáját az Apple, ha bizonyos alkalmazások megkerülik az adatvédelmi szabályait. Legalábbis ezt állítják egy alkalmazásfejlesztő cég biztonsági kutatói. Az érintettek szerint viszont pontatlanok az adatok. Ettől függetlenül nem árt az óvatosan bánni a gyakran előkerülő értesítésekkel.
„Don't Stop Me Now” – tátogja Newton, Einstein és más feltalálók mellett Karikó Katalin is a Pfizer-reklámban.
Több mint 110 millió szempár figyelme 30 másodpercig: ezt kapja az, aki 7 millió dollárért vásárol reklámspotot a Super Bowl-közvetítésben. A helyekért minden évben nagy a versengés, idén azonban még ezen is dob egyet a Taylor Swift-faktor.
Ezúttal nem egy szándékos lépés, hanem két, több mint százmillió felhasználóval rendelkező reklámblokkoló bővítmény frissítése miatt volt probléma a platform működésével.
Egy lapértesülés szerint már mérlegeli a Netflix, hogy miként tudná pénzzé tenni a játékos üzletágát is. Jöhetnek az alkalmazáson belüli vásárlások, valamint a reklámok is.
Az előbb Dél-Amerikában, majd Ausztráliában tömeggyártott Liebig-féle sűrítményt Európa összes meghatározó gazdaságában lehetett kapni a 19. és a 20. század fordulóján, de nemcsak erről volt nevezetes, hanem a mívesen kimunkált reklámkártyáiról is, amelyeket más művészek mellett például Alfons Mucha rajzolt.
A piaci környezet azt diktálja a sörgyártóknak, hogy ne csak a férfi fogyasztókban gondolkodjanak.