Lázár János magát Sandra Bullocknak képzelve reklámozza a vármegyebérletet
A miniszter nem moziba készül, csak reklámoz.
A miniszter nem moziba készül, csak reklámoz.
Interjút adott a BBC-nek a világ egyik leggazdagabb embere, aki szerint az általa tavaly felvásárolt Twitter vezetése „nem buli”, viszont legalább sikerült nullszaldóssá tennie a közösségimédia-óriást.
Az sosem volt kérdéses, hogy a mesterséges intelligenciával dolgozó keresőkkel is pénzt akarnak keresni a vállalatok, ennek mikéntje viszont nem volt tiszta. A Microsoft már elkezdett kísérletezni a hirdetéselhelyezéssel.
Egyre kevesebb pénz jut hirdetésekre.
„Sosem engedtem, hogy mások határozzanak meg, és sosem fogom azt mondani, amit elvárnak” – mondja a klipben a színésznő.
Rogán Antaléktól azonban jutott pénz az ATV-nek és az RTL-nek is.
A Grease és a Dokik sztárjainak fura találkozása.
Egy új, a jelenleginél drágább Blue előfizetési csomaggal teljesen eltüntethetők lehetnek a reklámok a Twitterről. Sajtóértesülések szerint ugyanakkor jelentősen csökkentek a reklámokból származó bevételek a cégnél, nincs kizárva tehát, hogy ezt valamelyest kompenzálni is szeretnék majd.
Több pert is elvesztett a Fővárosi Önkormányzat, mert vonakodik átengedni közterületeit hirdetési célokra. Miközben a városvezetés látképi és üzemeltetési szempontokra hivatkozik, magatartásával kormányközeli érdekeltségeknek hajtja a legnagyobb hasznot.
Bryan Cranston egy reklám kedvéért vállalkozott újra a szerepre.
Hörcsög ajándékba, majd hörcsög ebédre. Az orosz média megint nagyot alkotott.
Egyelőre nem érkezett panasz a Médiahatósághoz a kormányzat „brüsszeli szankciók” elleni, és a bombás reklámkampánya miatt sokat kritizált, most zárult nemzeti konzultációja miatt. A hatóság vizsgálat nélkül viszont nem kíván állást foglalni a kampány jogszerűségéről.
A márkaigazgató szerint szakmailag nem lett volna helyénvaló egy társadalmi-politikai vitát a reklámozói térbe emelni.
Az állami szereplők pörgették a reklámpiacot.
Helyszín: egy titkos laboratórium Genfben. Szereplők: néhány focibolond tudós, és a minden idők legnagyobbja címért versengő focisták.
A YouTube hamarosan lehetővé teszi, hogy a felhasználók közvetlenül a videókból vásárolják meg az ott megjelenő termékeket.
A vodkamárka számára készült kisfilmet Taika Waititi rendezte.
Nem volt könnyű döntés, de a nehézségek ellenére sem hagyják magukat feltartóztatni.
Idén állatok és mitikus szereplők nélkül szerez megható pillanatokat a brit áruházlánc.