Jól indulhatott az év az RTL Klubnak és a TV2-nek is
A szakértői várakozásoknak megfelelően megugrott a televíziós reklámköltés az első negyedévben - írta a Napi Gazdaság.
A szakértői várakozásoknak megfelelően megugrott a televíziós reklámköltés az első negyedévben - írta a Napi Gazdaság.
Új ruhát kap a McDonald's bohócfigurája, az ujjatklan kezeslábast mellényre és nadrágra váltja. Haja is konszolidáltabb lett, de a méretes bohóccipő marad.
Egyedi reklámmal igyekszik megmutatni a Lego, hogy mekkora erő is van kis figuráiban. Az apukáknak kötelező darab.
Új fényképezőgépét reklámozza a Leica ötletes reklámfilmjével, amely csaknem 45 percig tart.
Új kisfilmben hirdeti magát a Budapest Airport. A felvételen Buddy, "az origami kisfiú" szemszögéből mutatják be, hogy működik a Ferihegyi repülőtér.
A Business Insider összeszedett pár trükköt, amivel a reklámozók rávesznek minket arra, hogy megvegyük termékeiket. Például nem véletlenül van a színészek jobb kezében minden termék.
Egy berlini kebabos igazán egyedi és interaktív honlappal igyekszik felhívni magára a figyelmet a kebabok tengerében.
Ötletes reklámmal rukkolt elő egy New Yorki-i szálloda: a videó egy ideg rendkívül harmonikusnak, elegánsnak tűnik, ám egy idő után jön a meglepetés.
Egyedi módszert talált ki egy reklámügynökség egy bizonyos termék reklámozására. Aki végignézi a videót, annak minden bizonnyal leesik a tantusz.
Egy kórházi elsősegély-nyújtási tanfolyamot hirdet egy amerikai reklám, ami meglehetősen erős képekkel operál. A videó különösen azoknál találhat be, akiknek már van gyerekük.
Szívbe markoló történetet mesél el három percben egy japán zeneiskola reklámfilmje. A végén garantált a sírás.
Egy thaiföldi biztosító egyedi reklámmal igyekszik bemutatni azt, hogy mi a fontos az életben igazán, és hogy érdemes még hinni a jóban.
Új világ kezdődhet a turisztikai szakmában, legalábbis egy új eszköz robbanthatja az ágazat marketingpiacát. Rohamosan terjednek ugyanis a drónvideók, amik eddig soha nem látott perspektívából mutatják meg a célpontok vonzerejét.
Bár a digitális kor eljövetelével egyre több platformon lehet reklámozni, ám a nyomtatott felületeken még mindig drágább hirdetni amiatt, hogy például egy teljes oldalt jobban ki tud használni a reklámszakma, és így az olvasó figyelme is fókuszáltabb lehet. A Business Insider most összegyűjtött 18 ötletes és egyedi print reklámot.
Az európai klubfutball legfontosabb sorozatából kivonuló amerikai márka utoljára a BL-döntőn fog szerepelni a reklámokban.
Sajnos minden parlamenti erő elbukta a választást, helyettük a rockerek, a Magyar Rockialisták futottak be – konstatálják szomorúan a magyar politika jelenlegi nagy alakjai Gróf Balázs animációjában, közülük többen a saját hangjukon megszólalva. Vona Gábor - karján az elmaradhatatlan vizslakölykökkel –, Mesterházy Attila, Orbán Viktor, Gyurcsány Ferenc és Schiffer András együtt nézik végig apolitikus ellenfeleik diadalát, majd pogózni kezdenek, és végül véresre verik egymást. A kiváló animáció mellesleg egy rockfesztivált reklámoz.
A Schweppes semmit sem bízott a véletlenre idei reklámklipjében.
Van, amikor nem igazán sikerül összhangba hozni egy adott cég reklámját egy hirdetési, illetve médiafelületen megjelenő hírrel. Legyen az például az eltűnt maláj gépről szóló hír mellett megjelent búváros Apple-reklám, vagy egy burgerreklám a szívbetegségekről szóló hirdetés mellett.
Elvis titokban él, sőt Marilyn Monroe, John Lennon, Bruce Lee, a meggyilkolt rapper, 2Pac és a Nirvana öngyilkos frontembere, Kurt Cobain is – derül ki egy holland sör szellemes hirdetéséből.
A Pepsi új reklámakciójával sokkolja a megállóban várakozókat. Londonban mutatták be.