#reklám

Videó: Íme a reklám, amit minden ember várva vár
 

Videó: Íme a reklám, amit minden ember várva vár

Az utóbbi években hagyomány lett, hogy a John Lewis áruházak reklámjával kezdődik a karácsonyi bevásárlószezon a briteknél. A kiskereskedelmi hálózat idei reklámfilmjének főszereplője Monty, a pingvin. Figyelem, a film végén megható fordulat következik!

hvg.hu hvg.hu

Horror-halloween az Ikeában - videó
 

Horror-halloween az Ikeában - videó

Kész csoda, hogy eddig senki nem állt elő az ötlettel, annyira adta magát: a szingapúri Ikea új reklámja Stanley Kubrick Ragyogás című filmjének egyik emlékzetes jelenete előtt tiszteleg.

hvg.hu hvg.hu



A gyógyszercégek elfoglalták a tévét, a bankok kapálóznak
 

A gyógyszercégek elfoglalták a tévét, a bankok kapálóznak

Átalakultak a reklámozási stratégiák az utóbbi időben, és nem véletlenül. Valami újat kell kitalálniuk a cégeknek, ha ügyfelet akarnak fogni. Van, ahol a vezérek álruhában együtt szidták a saját cégüket az emberekkel, később így tűntek jófejnek. Mások zártkörű koncertre viszik el a behálózni kívánt partnert. Autót például már nem lehet magánszemélynek eladni, a céges flottával házalók pedig örülnek még úgy is, ha 30-40 százalékkal olcsóbban tudják elpasszolni a kocsikat. A bankok óriási ellenszélben hajóznak, mert a megítélésük lenullázódott. A tévéreklámot egyre inkább csak szükséges rossznak tartják a cégek - leszámítva a gyógyszeripart. De van, ahol azzal sem bíbelődnek, hogy lefordítsák az angol nyelvű reklámot magyarra. Eltűntek az általános igazságok, csak az tudja eladni a termékét, aki megtalálja a saját útját.

Torontáli Zoltán Torontáli Zoltán


Így még biztos nem látta Mr. Beant
 

Így még biztos nem látta Mr. Beant

Biztos sokan találkoztak már a Snickers néhány éve már futó sorozatával, amelyben mindig olyan figurákat ábrázolnak, akik egy adott közeghez, szituációhoz képest igencsak furcsán viselkednek, miközben külsőre is rendesen kilógnak a környezetükből. Most Mr. Beant vették elő.

hvg.hu hvg.hu


Klapka György mindenkit átvert és csak mosolyog
 

Klapka György mindenkit átvert és csak mosolyog

Pár hete egy ország rökönyödött meg, amikor meglátta az újsághirdetést, melyben Klapka György "már unom" felkiáltással eladásra kínálta Vámház körúti aranykereskedését. A Magyar Narancsnak azonban most elárulta, leginkább arra volt jó az egész akció, hogy nevét újra felkapja a sajtó és egyáltalán nem biztos, hogy valós eladási szándék áll a hirdetés mögött. A 86 éves üzletember ugyanis nem akarja cserbenhagyni 35 munkatársát.

hvg.hu hvg.hu

Itt a valaha volt legjobb mosóporreklám
 

Itt a valaha volt legjobb mosóporreklám

Hihetetlen reklámot készített egy ausztrál mosóporcég. Két fiatal srác több mint egy tucat pólót összevásárol, azután bemocskolják a pólókat. A többihez látni kell magát a reklámot.

hvg.hu hvg.hu