#reklám

Hogyan kell egy magyart elcsábítani?
 

Hogyan kell egy magyart elcsábítani?

Iparosok vagy szolgáltató zsenik? Hol születnek a csecsemőstúdiók? Milyen zoknibábbal álmodik Geszti Péter? Mindennapos plagizálás, küszöb alatti árak és kismagyar megoldáserdő – nyílt töréssel fut maratont a magyar reklámzeneipar, mely még így is ütőképesnek számít a régióban. Utánajártunk, kik készítik a tudat alá hatoló dallamokat.

hvg.hu hvg.hu



Eltévedt tengeralattjáró bukkant fel a milánói dómnál – videó
 

Eltévedt tengeralattjáró bukkant fel a milánói dómnál – videó

Egy eltévedt tengeralattjáró törte fel pár perccel ezelőtt a járdát Milánó belvárosában, a Dóm téren. A helyszínen azonnal megjelent a katasztrófavédelem, és kordonnal választotta el a baleset helyszínét. Mindez persze csak egy – közelebbről meg nem nevezett – biztosítótársaság reklámkampányának a része. Nézze meg videónkat, hogy hogyan fest most a helyszín!

hvg.hu hvg.hu


Klapka György elhozta a XXI. századi szendvicsembert
 

Klapka György elhozta a XXI. századi szendvicsembert

Klapka György megtartotta első sajtótajékoztatóját a reklámügynöksége indulása aprópóján, ami voltaképp egy kiállítás volt. És mindezt hol? Az egész alakos Klapka György-kartonpapírok Mekkájában, a Klapka árverési csarnokban, Vámház körút kilenc. A Klapka Reklám nem ígér kevesebbet, mint hogy alternatív, innovatív és csúcstechnológiát képviselő médiafelületet hoz létre, amely minden érzékszervünkre hat. Ez a valóságban, többnyire extrákkal felszerelt élő hirdetőtáblákat jelent.

Patyi Máté Patyi Máté

Klapka György: „Nálunk a libát előbb elosztják, utána akarják lelőni”
 

Klapka György: „Nálunk a libát előbb elosztják, utána akarják lelőni”

A 85 éven túl is aktív üzletember most éppen reklámügynökség alapításába fogott, de már jól jövedelmez a közel két évtizeddel ezelőtt indított dióbiznisz is. Az aranykereskedelem egyre kevésbé érdekli, úgy fest, lassan fel is hagy vele. Az egyszemélyes vállalatként „működő”, nem éppen szokványos vállalkozásairól és kalandos magánéletéről is ismert self-made üzletember kezdésként az új reklámfilmjéről beszélt a hvg.hu-nak. Interjú Klapka Györggyel.


Eltűnt nyolc milliárd forint a reklámpiacról
 

Eltűnt nyolc milliárd forint a reklámpiacról

A magyar reklámügynökségi piac mintegy hatoda szívódott fel 2012 folyamán a megeglőző évhez képest. A forgalom több mint 16 százaláka – több mint 8 milliárd forint – vált semmivé tavaly, s az iparág rendkívüli módon koncentrálódott: a 30 legnagyobb nyereségű ügynökség 2,1 milliárdos össznyereségének csaknem 60 százalékát öt vállalkozás jegyezte.

hvg.hu hvg.hu