#reklám


Tízmilliós GVH-saller nem létező gyógyhatásért
 

Tízmilliós GVH-saller nem létező gyógyhatásért

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megállapította, hogy a Viva Natura World Kft. fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott, amikor egyes termékeit valótlan hatás-állításokkal népszerűsítette, ezért a hivatal 10 millió forint bírság megfizetésére kötelezte a vállalkozást.

hvg.hu hvg.hu

Vigyázz a csajodra, ha gyurcsányista vagy! – szavazás
 

Vigyázz a csajodra, ha gyurcsányista vagy! – szavazás

Kedden landolt a különböző közösségi oldalakon az a kampányvideó, mely egy párkapcsolati szituációba helyezi a pártválasztás kérdését. Ön szerint is befolyásolja a párválasztást a pártválasztást, vagy ezt csak a kampányguruk gondolják így?

hvg.hu hvg.hu

Fantasztikus reklámmal tarol egy barkácslánc – videó
 

Fantasztikus reklámmal tarol egy barkácslánc – videó

Az OBI, a Baumax, a Praktiker vagy a Bauhaus plakátjait már régóta csak arról lehetett megkülönböztetni egymástól, hogy a hirdetett termékek körül melyik márka színei tűntek fel, és milyen áron dobták piacra a terméket. Ebből a lehangoló folyamatból akart kitörni az OBI Németországban, hogy végre valami különlegessel hívja fel magára a figyelmet.

hvg.hu hvg.hu


Videó: így éreznénk magunkat egy jól sikerült szex után?
 

Videó: így éreznénk magunkat egy jól sikerült szex után?

Az emelkedett állapotot az ellazulás fázisa követi, ilyenkor visszaesik a vérnyomás, ezért bágyadtságot érzünk. Hosszú távon nézve az aktív szexuális életet élők egészségesebbek, az orgazmusnak ugyanis kedvezőek az élettani hatásai – mondja a szakértő. Egy óvszergyártó jól sikerült reklámot készített a kielégítő szex utáni állapotból kiindulva.

hvg.hu hvg.hu





A Meki és a Burger King reklámjai sem jutnak el a kicsikhez ezentúl
 

A Meki és a Burger King reklámjai sem jutnak el a kicsikhez ezentúl

További négy élelmiszeripari nagyvállalat - a Bonbonetti, a Burger King, a FrieslandCampina és a McDonald's Magyarország - csatlakozott az EU Vállalás magyar platformjához, vállalva, hogy nem hirdetik termékeiket olyan médiaközönségnek, amely legalább 35 százalékban 12 évesnél fiatalabb gyermekekből áll. Az erről szóló dokumentumot a cégek képviselői Karas Monika, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság elnöke jelenlétében írták alá szerdán Budapesten.

MTI MTI

Meztelen Buddha szoborral marketingel egy kínai gyorsétterem
 

Meztelen Buddha szoborral marketingel egy kínai gyorsétterem

A marketing veszélyes fegyver a kisvállalkozások kezében, hiszen akár fordítva is elsülhet, ha a figyelemfelhívó akciónk botrányt vált ki. Egy kínai családi étterem úgy döntött, hogy konyhájuk népszerűsítésére két darab, tízméteres, meztelen Buddha szobor a legjobb megoldás. A megoldás ezúttal bejött.

hvg.hu hvg.hu


Rasszista videóval kampányol egy japán légitársaság
 

Rasszista videóval kampányol egy japán légitársaság

A japán ANA légitársaság erősen rasszista töltetű tévéreklámmal rukkolt elő. Bár a videót az országban található külföldi közösségek botrányosnak minősítették, a légitársaság mégis képernyőn tartja az ominózus kampányfilmet.

hvg.hu hvg.hu