Ettől a reklámtól kifekszik, az tuti – nézze meg!
A Pepsi új reklámakciójával sokkolja a megállóban várakozókat. Londonban mutatták be.
A Pepsi új reklámakciójával sokkolja a megállóban várakozókat. Londonban mutatták be.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megállapította, hogy a Viva Natura World Kft. fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott, amikor egyes termékeit valótlan hatás-állításokkal népszerűsítette, ezért a hivatal 10 millió forint bírság megfizetésére kötelezte a vállalkozást.
Kedden landolt a különböző közösségi oldalakon az a kampányvideó, mely egy párkapcsolati szituációba helyezi a pártválasztás kérdését. Ön szerint is befolyásolja a párválasztást a pártválasztást, vagy ezt csak a kampányguruk gondolják így?
Az OBI, a Baumax, a Praktiker vagy a Bauhaus plakátjait már régóta csak arról lehetett megkülönböztetni egymástól, hogy a hirdetett termékek körül melyik márka színei tűntek fel, és milyen áron dobták piacra a terméket. Ebből a lehangoló folyamatból akart kitörni az OBI Németországban, hogy végre valami különlegessel hívja fel magára a figyelmet.
Zseniális ingyenreklámot talált ki a Calvin Klein.
Az emelkedett állapotot az ellazulás fázisa követi, ilyenkor visszaesik a vérnyomás, ezért bágyadtságot érzünk. Hosszú távon nézve az aktív szexuális életet élők egészségesebbek, az orgazmusnak ugyanis kedvezőek az élettani hatásai – mondja a szakértő. Egy óvszergyártó jól sikerült reklámot készített a kielégítő szex utáni állapotból kiindulva.
A jelek szerint nem aratott osztatlan lelkesedést a lakók körében Gyöngyösön a Vona Gábort toronyház tetején hirdető reklám.
A Magyarországon átlagos, napi 4 óra 46 perces tévézés 23 perc reklámot foglal magába. Azaz az átlagmagyar tavaly mindennap 78 reklámot nézett és hallgatott végig.
A Coca-Cola az USA sokszínűségére alapozta a hirdetését, de a meleg pár szerepeltetése és a spanyol nyelvű ének sokaknál kiverte a biztosítékot.
Az üzleti partnerei részéről érkező nyomásnak engedve a Google olcsóbban adta reklámfelületeit, de még így is nőtt az amerikai cég negyedéves profitja és bevétele.
További négy élelmiszeripari nagyvállalat - a Bonbonetti, a Burger King, a FrieslandCampina és a McDonald's Magyarország - csatlakozott az EU Vállalás magyar platformjához, vállalva, hogy nem hirdetik termékeiket olyan médiaközönségnek, amely legalább 35 százalékban 12 évesnél fiatalabb gyermekekből áll. Az erről szóló dokumentumot a cégek képviselői Karas Monika, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság elnöke jelenlétében írták alá szerdán Budapesten.
A marketing veszélyes fegyver a kisvállalkozások kezében, hiszen akár fordítva is elsülhet, ha a figyelemfelhívó akciónk botrányt vált ki. Egy kínai családi étterem úgy döntött, hogy konyhájuk népszerűsítésére két darab, tízméteres, meztelen Buddha szobor a legjobb megoldás. A megoldás ezúttal bejött.
Budapesten forgatták a Toyota Harrier japán dupla reklámját, amelyben egy bár is feltűnik a Clark Ádám téri alagútban és eltüntették a villamossíneket a Szabadság hídról.
A japán ANA légitársaság erősen rasszista töltetű tévéreklámmal rukkolt elő. Bár a videót az országban található külföldi közösségek botrányosnak minősítették, a légitársaság mégis képernyőn tartja az ominózus kampányfilmet.
Az autó reklámok nem csak a média fontos bevételeli forrását jelentik, de a videómegosztókon az ötletesebb darabok az egyik leginkább nézett tartalomnak számítanak.
Céges oldalad, amennyiben megfelelően üzemelteted, komoly forgalmat generálhat a céged saját weboldalán is. Az alábbiakban megmutatjuk, hogyan tudsz céges oldalt létrehozni, és ez miért jó a vállalkozásodnak.
Az év egyik legjobb reklámján talált fogást a brit prémiumgyártó kreatív csapata.
Három céges hirdetés is bekerült a legnézettebb videók közé a Google szerint, az Evian és a Volvo reklám filmje felvette a versenyt a legviccesebb és legnépszerűbb klipekkel is.
Három napig pihenés nélkül dolgozott, majd meghalt a Young & Rubicam fiatala indonéziai copywritere. Energiaital-túladagolás és végkimerültség kombinációjába halt bele.
További új tematikus tévécsatornákat indíthat a közmédia, ahonnan akár teljesen el is tűnhetnek a reklámok - hangzott el a mmonline.hu portál szerint a Média Korrektúra című konferencián.