#reklám

Tízmilliós GVH-saller nem létező gyógyhatásért
 

Tízmilliós GVH-saller nem létező gyógyhatásért

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megállapította, hogy a Viva Natura World Kft. fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott, amikor egyes termékeit valótlan hatás-állításokkal népszerűsítette, ezért a hivatal 10 millió forint bírság megfizetésére kötelezte a vállalkozást.

hvg.hu hvg.hu

Vigyázz a csajodra, ha gyurcsányista vagy! – szavazás
 

Vigyázz a csajodra, ha gyurcsányista vagy! – szavazás

Kedden landolt a különböző közösségi oldalakon az a kampányvideó, mely egy párkapcsolati szituációba helyezi a pártválasztás kérdését. Ön szerint is befolyásolja a párválasztást a pártválasztást, vagy ezt csak a kampányguruk gondolják így?

hvg.hu hvg.hu




A Meki és a Burger King reklámjai sem jutnak el a kicsikhez ezentúl
 

A Meki és a Burger King reklámjai sem jutnak el a kicsikhez ezentúl

További négy élelmiszeripari nagyvállalat - a Bonbonetti, a Burger King, a FrieslandCampina és a McDonald's Magyarország - csatlakozott az EU Vállalás magyar platformjához, vállalva, hogy nem hirdetik termékeiket olyan médiaközönségnek, amely legalább 35 százalékban 12 évesnél fiatalabb gyermekekből áll. Az erről szóló dokumentumot a cégek képviselői Karas Monika, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság elnöke jelenlétében írták alá szerdán Budapesten.

MTI MTI



El lehet menni: „Dizájner vagyok Londonban, el se hiszem”
 

El lehet menni: „Dizájner vagyok Londonban, el se hiszem”

Tari Zsófi egyik karrierálma már teljesült. Londonban dolgozik dizájnerként egy menő reklámügynökségnél úgy, hogy a diplomabuliról repült a brit fővárosba. Emellett saját startupját is igazgatja, egyedi tartalommal szabott ékszereket és figurákat készít Sofita márkanév alatt. Zsófi volt egyetemi évfolyamtársai többsége ki szeretne menni külföldre, a másik része meg már kint van.

Ember Zoltán Ember Zoltán