Videó: 3,5 perc alatt ért fel a hegytetőre a jetpackkel repülő mentős
A brit Gravity Industries ezúttal az angliai hegyimentőknek segíthet.
A brit Gravity Industries ezúttal az angliai hegyimentőknek segíthet.
Mack Rutherford nővére eredményét döntené meg.
Repülni nem, ahhoz kapcsolódva szinte minden mást lehet majd a metaverzumban, ígéri az Emirates. A légitársaság jelezte: soha nem látott, teljes körű virtuális élményt fog kínálni utasainak a repülőgépbe beszállástól a célállomáson lévő hotel szobájának kilátást is figyelembe vevő kiválasztásáig. Mindez nemcsak virtuális lesz, hanem állítólag nagyon is valóságos.
Miután rosszul lett Florida felett egy kisgép pilótája, annak utasa volt kénytelen átvenni a kormányt. Az illetőnek fogalma sem volt arról, hogyan kell vezetni a gépet, de a légiirányítás segítségével épségben sikerült landolnia.
A klasszikus turistaosztály fölé célzott kabinosztályt vezet be járatain az Emirates. Az Arabian Travel Market 2022 utazási szakkiállításon leleplezett Premium Economy ízelítőt ad a Business osztály luxusérzetéből.
A kínai mérnökök egy speciális algoritmus segítségével oldották meg, hogy az általuk fejlesztett drónok ne a GPS-koordinátákra támaszkodjanak.
A hangsebesség akár kilencszeresével repülnének azok az utasszállítók, amelyek néhány órányira rövidítenék a kontinensek közötti utat – talán már az évtized végére.
Két hónappal meghosszabbította a kormány az árstopot; a Gazprom leállította a gázszállítást Lengyelországnak és Bulgáriának; megindult a Magyarországgal szembeni jogállamisági mechanizmus. Ez a hvg.hu heti gazdasági összefoglalója.
Nyolc új járat indítását, a meglévők sűrítését és két Boeing 737 Max 8200 Budapestre telepítését jelentette be csütörtökön a Ryanair budapesti bázisuk megnyitásának 10. évfordulóján. Mindez összesen 800 millió dolláros befektetés lesz. A társaság szerint az ukrajnai helyzet nem érinti egyéb európai tevékenységüket.
Az Európai Repülésbiztonsági Ügynökség (EASA) arra figyelmeztetett, hogy a polgári repülőgépek is veszélynek vannak kitéve az ukrán határ közelében.
Komoly kellemetlenségeket okozott hétvégén Nyugat-Európa légi közlekedésében az Eunice. A vihar az amszterdami repülőtéren 120 km/h-s széllökéseket is okozott – de hát leszállni csak le kellett valahogy. Már amikor sikerült.
Mack Rutherford március 17-én indulna el a nagy útra.
A Marylandi Egyetem mérnökei több száz éves vázlatokat felhasználva vizsgálták meg, működőképes lett volna-e az a jármű, aminek szárnyait Leonardo da Vinci álmodta meg. A válasz: igen.
És hogyan lehet az, hogy az Egyesült Államok pilótáit és arra érzékeny polgárait lázban tartó probléma Európában fel sem merül?
Miért ugrana ki egy épeszű ember egy épségben lévő repülőgépből? Van, aki a munkahelyi stresszt szeretné levezetni, van, aki önbizalmat keres, más a férfiasságát, megint más pedig a családi élete elől menekül. És mi lesz ebből? Sok apró fekete folt az égen, akiknek természetes, hogy egymásra bízzák az életüket.
A repülőterek közelében működő 5G antennák befolyásolhatják a radarokat, és így a pilóták elmérhetik a távolságot. Ebből katasztrófák lehetnek - figyelmeztette az USA légiforgalmi ellenőrzését a IATA, a nemzetközi légiforgalmi szervezet.
Zara Rutherford öt hónap leforgása alatt 51 ezer kilométert repült, és bár örül a sikernek, volt, hogy az életét féltette.
Félő, hogy az 5G hálózat megzavarja a repülőgépek berendezéseit – ettől tartva nem indít több légitársaság gépeket az érintett repülőterekre.
A Lufthansa azt állítja, hogy ha meg akarják őrizni piaci pozícióikat, akkor felesleges járatokat kell működtetniük a rossz európai szabályozás miatt, az Európai Bizottság szerint azonban nincsenek olyan szabályok, amelyek ilyen kötelezettséget írnak elő.
Alice, az Eviation Aircraft elektromos repülőgépe a tervek szerint 2024-től szállít majd utasokat.