Ismét Párizsban ragadtak a Wizz Air utasai
A repülő csak másnap délután szállt fel.
A légitársaság még akkor is azt állította, hogy épp keresik a kerekesszéket, amikor az utas napokkal a leszállás után már visszakapta azt.
Az Egyesült Államok képviselőházának elnöke diplomáciai körúton vesz részt, a repülőútja pedig százezreket szögez a képernyők elé. Nem is csoda, hogy a szolgáltatás köhögni kezdett.
A déli országrész 11 repterére nem mennek járatok, 20 százalékkal esik vissza a légiforgalom.
Csak a műszaki tanúsítványt kell már megszereznie a Commercial Aircraft Corp of China gépének, és induhat a kereskedelmi üzemeltetés.
Júniusban elérték a három évvel ezelőtti utasforgalom 82 százalékát.
Megvan az esti program utazás előtt.
Az adott társaság színeiben pompázó, logózott repülők helyett egyre több utast várnak majd fehér gépek a beszállókapuk túloldalán Európában.
Több mint 4 millióan repültek a fapadossal, a növekedés az egy évvel korábbihoz képest 179 százalékos.
Moszkvában nem várják meg, amíg szétesnek a repülőgépek: az embargó miatt szükségintézkedésekkel próbálják fenntartani a légi utasszállítást.
„Orosz elefánt” néven emlegetik a Ruszlánként ismert Antonov An-124-esek leváltására szánt polgári áruszállító repülőgépet, melynek fejlesztése új szintre lépett.
A kutatóknak arra is van tervük, hogyan látogassák meg a Mars-járók által nehezen felderíthető helyeket a vörös bolygón.
Jelenleg a szakszervezetek az urak a repülőtereken, ahol jobb munkakörülményeket és magasabb béreket követelnek.
„Más üzleti lehetőségeket” keres Peter Bellew, miután több ezer járatot törölt a légitársaság.
Légikísérő-hiány jöhet az ír légitársaság gépein a spanyol szakszervezetek döntése értelmében. A Ryanair cáfolja, hogy baj lehet.
A Gravity Industries által fejlesztett speciális, repülésre alkalmas ruhából eddig hat darabot gyártottak le.
Az Air Nostrum 2026-tól olyan léghajókat is bevonna a légi személyszállításba, amik jóval kevesebb károsanyagot bocsátanak ki.
Az Airbus A321LR repülőgépét a Lufthansa Technik szerelte fel a szükséges rendszerekkel és speciális fedélzeti berendezéssel, kifejezetten a Luftwaffe igényei szerint.
Két kanadai reptéren a legrosszabb a helyzet, ott több mint a repülőgépek fele késett.
Azt várják az intézkedéstől, hogy csökkennek a fennakadások.