Az Air India elnöke szerint a lezuhant repülőgép hajtóművei kifogástalan állapotban voltak
Először szólalt meg a légitársaság vezetője a repülőgép-katasztrófa óta.
Először szólalt meg a légitársaság vezetője a repülőgép-katasztrófa óta.
Négy nappal elhalasztotta az utazását Savjibhai Timbadia a fiához az Egyesült Királyságba.
A roncsok keresését folytatják a hatóságok.
A szemtanúk elmondása szerint recsegő hangot hallottak, mintha egy elektronikus eszköz égett volna.
Nagy erőkkel zajlik a mentés a Ronald Reagan nemzeti repülőtér közelében. Nem tudni, vannak-e túlélői a balesetnek
19-en pedig megsérütek, közülük 11 embert kellett kórházba szállítani.
Az orosz államfő telefonon beszélt Alijev azeri elnökkel, de nem ismerte el közvetlenül, hogy ők lőtték volna le a repülőgépet.
Nem a mostani az első eset, hogy gond van a Boeing 737 Max géptípussal. Ezúttal ugyan nem történt tragédia, de ez minden bizonnyal csak a szerencsének köszönhető. Összeszedtünk minden fontos információt, ami a balesetről és az évek óta problémás repülőgépről tudható.
Egyre több országból tiltják a 737-es érintett variánsát, amíg ki nem derül, mi okozta a vasárnapi etiópiai légikatasztrófát. Donald Trump is kommentálta a légikatasztrófát, és ebből az jött ki, amit megszoktunk tőle.
Megerősítette a mentés vezetője, amit sejteni lehetett: senki nem élte túl a fedélzeten lévő 188 ember közül a repülőgép-szerencsétlenséget.
A légitársaság nem árulta el, hogy pontosan mi volt a probléma, de azt állítják, hogy az előírásoknak megfelelően jártak el, amikor kijavították a hibát.
A Kuala Lumpurból Pekingbe tartó maláj utasszállító pilótája szándékosan kerülte ki a radarokat, s akarattal csapódott gépével a tengerbe – állítják a 2014-es rejtélyes gépeltűnést vizsgáló szakértők. A gyilkosság-öngyilkosságban a Malaysia Airlines Boeing 777-esén tartózkodó 239 ember mindegyike meghalt.
A pilóták üzenetváltásait, valamint a repülési adatokat rögzítő fekete dobozokat már megtalálták, Moszkvában vizsgálják őket a vasárnapi tragédia után – közölte hétfő este az állami légiforgalmi hivatal.
A gép roncsai körülbelül harminchektáros területen szóródtak szét.
A legfrissebb kutatások szerint a két éve eltűnt maláj gép nagy sebességgel csapódhatott az óceánba.
Egy évvel azután, hogy Ukrajna felett lelőtték a malajáj utasszálító gépet, sem tudni biztosan, hogy az ukránok vagy az orosz szakadárok nyomták-e meg a rakéták kioldógonbját. A maláj miniszterelnök a tragédia évfordulóján azt mondta: közel járnak ahhoz, hogy biztosan tudják, ki okolható a 298 utas haláláért.
Folytatják a kutatást péntek reggel a keddi repülőgép-katasztrófa helyszínén a francia Alpokban. Negyedik napja tart a helyszínelés, és a halottak maradványainak kiemelése.
Borzalmas, ijesztő, horror, porrá tört gép - ezekkel a szavakkal írják le a szemtanúk azt a területet, ahol a Germanwings Barcelona–Düsseldorf 4U 9525-ös járatának roncsai találhatók. A területet védeni kell a fosztogatók és a farkasok elől.
A hvg.hu-nak egy utasszállító pilóta azt mondta, szerinte "detonációs dehermetizáció" okozhatta a katasztrófát egy további meghibásodással együtt.