Abszurd tényekkel keresi rongyosra magát a 23 éves cégalapító
A 23 éves Kris Sanchez meghökkentő tényeket tesz közzé Twitter-oldalán, a hirdetőktől pedig csak úgy dőlnek a több száz dolláros csekkek.
A 23 éves Kris Sanchez meghökkentő tényeket tesz közzé Twitter-oldalán, a hirdetőktől pedig csak úgy dőlnek a több száz dolláros csekkek.
Az angol cég által előállított járólapok minden egyes lépésből 7 Watt energiát nyernek, amelyet a beléjük épített akkumulátorokban tárolnak el.
A szlovén Primoz Bozic autodidakta módon képezte magát, hogy először pókertanácsadóként, majd online hatékonyságnövelő kurzusokkal szakítson nagyot.
Az anyukák szülés utáni elhelyezkedési problémájára kereste a megoldást Vida Ági, aki végül egy olyan vállalkozásfejlesztései programot hozott tető alá, hogy ezért nemrég Európa legjobbjának választották a maga kategóriájában. Nem meggazdagodni akart, hanem egy társadalmi problémára választ adni. A Gazdagmami sikersztorija.
33 dollárral a bankszámláján és tetemes tartozásokkal nyitotta meg első cukrászdáját a takarítónő, aki mára egy 92 üzletből álló franchise-hálózatot igazgat. Íme, Gigi Butler mesébe illő sikersztorija.
Megmondják előre, melyik szín lesz a divat a következő nyáron, és azt is, kik lesznek az első vevők, és hol akarnak vásárolni. De azt is vizsgálják, hogyan növekednek a paprikák. Magyarok alapították négy éve, nemrég az amerikai piac meghódításán dolgozó német gyökerű cég kiszemelte és meg is vette a Radoopot.
Háromszor is elbukott vállalkozási ötletével, de mindig talpra állt, most pedig történelmi pillanathoz érkezett: nagyobb nemzetközi terjeszkedésbe fog Schobert Norbert. Ehhez pénz kell, így tőzsdére viszi a cégét az aerobikoktatóból lett üzletember. Magánvagyona elmondása szerint csekély. A külföldi marketingkampánynak már nem ő lesz az arca, hanem egy világsztár, nagyobb, mint Figo, mert vallja, az ő céljaikhoz a portugál focista kevés lenne. Saját magát annak bizonyítékának tartja, hogy nem kell elmenni ebből az országból, ha valaki sikeres akar lenni. Interjú.
Saját maga gyártotta le a tricikli összes alkatrészét, így az belekerült 2,5 millió forintba is, ettől lett egyedi a járgány, amiről kávét fog árulni egy olyan vállalkozó Debrecenben, aki amúgy állami alkalmazott is.
San Francisco és az Egyesült Államok egyik legjobb éttermében magyar származású a szakács, a Nick Balla által összeállított ételsor révén pedig amerikaiak tömegei ismerkednek meg a konyhánkkal. Ballának fontos ez az örökség, szerinte San Franciscóban azért is imádják a magyar ételeket, mivel azok az ott megszokottaktól igencsak eltérő ízvilágúak. Lángos, csirkepaprikás, pacalpörkölt és dobostorta – ez is felfér az étlapra.
Két magyar céget mutatunk be, amelybe idén összesen 700 millió forintot fektetett be két hazai kockázati tőkés társaság. Az egyik nagyon könnyen, a másik nagyon nehezen tudott megállapodni a befektetőkkel. De hogyan tárgyalnak a kockázati tőkések, mit akarnak, milyen szempontok vezérlik őket? Mitől lesz vonzó egy pénzre áhítozó kisvállalkozás? És min lehet elcsúszni?
A marketinges szakma erős kritikával illeti tevékenységét, miközben a hazai kisvállalatok körében töretlen népszerűségnek örvend. Hírleveleivel ő teremtette meg a kisvállalati marketing alapjait Magyarországon, ám kritikusai szerint végtelenül gagyi, amit csinál. A pályáját multicégek marketingeseként kezdő Wolf Gábor szerint ő nem marketinget tanít, hanem vevőszerzést.